امـروز : پنجشنبه 9 فروردين 1403
تاریخ : دوشنبه 13 دي 1400
کد 24426

در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم؛

گفتمان شهید سلیمانی مقاومت و انقلابی گری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: گفتمان شهید سلیمانی، مقاومت و انقلابی گری است و در واقع او مرد میدان جنگ و مخلص بود که در راه خدا عشق بازی می کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر ترویج مکتب شهید سلیمانی با کنشگری در فضای مجازی گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی، گام بلند در راستای صیانت از شعائر، آرمان ها و  اهداف انقلاب و اسلام است.
امام جمعه تبریز افزود: برای ترویج مکتب شهید سلیمانی باید هنرمندان، شعرا و مداحان و اهل قلم وارد میدان شده و آثار فاخر از خود به یادگار بگذارند.
وی شناساندن این مکتب را منوط به فعال تر شدن در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برشمرد و با بیان اینکه امروز تولید فرآورده های دیجیتالی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، یادآور شد: فضای مجازی خط مقدم تقابل با توطئه های دشمنان است و اگر در این زمینه تعلل کنیم نمی توان مقابل توطئه ها ایستاد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه ترویج مکتب بدون گفتمان حاصل نمی شود، گفت: گفتمان شهید سلیمانی، مقاومت و انقلابی گری است و او در سراسر زندگی خود نشان داد که به مقام، پست و دنیا فکر نمیکند؛ به واقع او مرد میدان جنگ و مخلص بود که در راه خدا عشق بازی می کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رسالت حوزویان و دانشگاهیان در ترویج و گسترش مکتب شهد سلیمانی را بسیار خطیر دانست و اظهار داشت: باید توجه داشت که انتقال این مکتب ناب اسلامی و انقلابی به نسل های جدید و جوان و آینده بدون داشتن استراتژی مناسب و هدفمند در فضای مجازی ممکن نیست و در این زمینه باید فعال تر عمل کرد.
امام جمعه تبریز با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی از وی به عنوان قهرمان ملی ایرانیان یاد کرد و ادامه داد: امنیت امروز مرزهای ایران اسلامی مدیون دلاوری ها و رشادت های سربازان اسلام همچون شهید سلیمانی است و باید قدردان این شهید والامقام باشیم.
وی از روز ۱۳ دی به عنوان یکی از یوم الله های دوران انقلاب اسلامی یاد کرد و با اشاره به توطئه های مختلف استکبار جهانی علیه نظام اسلامی، اظهار داشت: طی این سال ها، دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار با انواع دسیسه ها و ترفندها سعی در به زانو در آوردن نظام داشته اند که هر بار دست الهی مانع شده و جمهوری اسلامی با صلابت و اقتدار به راه خود همچنان ادامه می دهد.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: همه جهانیان در روز شهادت سردار سلیمانی فارغ از هر گونه گرایشات سیاسی، مذهبی و اجتماعی داغدار شده و متحد و یکپارچه از جنایت های استکبار و آمریکا اعلام انزجار کردند و این گردهمایی امت اسلام در ایران و عراق و سایر کشورها نشان داد که آزادی خواهان جهان حول محور حق در مبارزه با باطل متحد هستند.
امام جمعه تبریز گفت: خون شهید سلیمانی شورآفرینانه در اقصی نقاط جهان شعورآفرین شد و این بزرگ ترین حاصل این خون پاک است./*
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 13 دي 1400
  • ساعت 09
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در سه شنبه 14 دي 1400
  • ساعت 10
  • توسط abdolah asadi
نظرات شما
captcha refresh