امـروز : جمعه 31 فروردين 1403
تاریخ : چهارشنبه 15 دي 1400
کد 24427

امام جمعه تبریز :

هواداران تیم های تبریزی در راه شهدا حرکت میکنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مطالبه هواداران فوتبال آذربایجان و طرفداران دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز باید جزو اولویت های مسئولان قرار بگیرد، گفت: هواداران تیم های تبریزی در راه شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم حرکت میکنند.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در اولین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان شرقی با ابراز امیدواری به روند رو به رشد تیم های تبریزی و رضایت هواداران آنها با انتقال تیم ها به مس سونگون گفت: هواداران تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز فرزندان ما بوده و ادامه دهنده راه شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه مسئولان درصدد حل مشکلات تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی هستند، ادامه داد: خواسته و مطالبه هواداران و فوتبال دوستان آذربایجان و طرفداران دو تیم سبز و قرمز تبریز باید جزو اولویت های مسئولان قرار بگیرد.
وی از تلاش های استاندار و نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مسایل و مشکلات دو باشگاه تبریزی قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه توجه به فضای مجازی و حضور فعالانه در شبکه های اجتماعی را وظیفه  همگانی برای تبیین آرمان های فرهنگی و اجتماعی انقلاب خصوصاً راه شهدا دانست و گفت: انتقال یاد و نام و وصیت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم بدون حضور در این فضا ممکن نیست و باید در این مسیر فعالانه عمل کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه عدم حضور فعال در فضای مجازی فراهم کردن شرایط برای میدان داری دشمنان است، گفت: برای جلوگیری از نفوذ اهداف و ایده های دشمنان علیه کشور و نظام باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جامعه هنری کشور با تمام توان و امکانات خود وارد عرصه فضای مجازی شوند.
امام جمعه تبریز همچنین از شورای اسلامی شهر و شهرداری ها خواست تا در نامگذاری معابر، کوچه ها و محلات که مختص شهدای گرانقدر هستند، اهتمام جدی و شایسته از خود نشان دهند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه حیثیت، آبرو، شرف و امنیت امروز را مدیون خون پاک شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: حراست و حفاظت از خون شهدا وظیفه ذاتی و اصلی ماست و رسالت ما از زمان حاضر نسبت به شهدا بسیار سنگین و خطیر است و باید پرداختن به شهدا و خانواده های آنها به گونه ای نشر یابد که نسل جوان و نوجوان با شهدا بیش از پیش آشنا شوند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تقدیم ۱۰هزار شهید توسط مردم آذربایجان شرقی در طول دوران دفاع مقدس را نشانه ای از ولایت مداری و فداکاری این خطه در دفاع از کیان میهن اسلامی یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی قهرمان در آذربایجان شرقی تاکنون ۸۴۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که ۴۰ نفر از آنها جزو رزمندگان یگان مرزبانی هستند که همواره باید نام و یاد آنها را زنده نگه داشت./*
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 15 دي 1400
  • ساعت 13
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh