امـروز : شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاریخ : يکشنبه 29 آبان 1401
کد 24618

بمناسبت هفته بسیج؛

بسیج پاره تن مردم و برای مردم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بسیج متعلق به مردم و پاره تن ملت است.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت هفته بسیج در دیدار جمعی از فرماندهان بسیج با بیان اینکه مردم همیشه در شرایط سخت حضور پر قدرت و آرامش آفرین بسیج را در کنار خود حس کرده اند، گفت: بسیجیان همیشه و در شرایط سخت خواب را بر خود حرام کرده اند و امروز هم که مردم هدف تیر آشوبگران داعش صفت قرار گرفتند سینه سپر کرده اند و مظلومانه شهید می شوند.
امام جمعه تبریز با اشاره به حمله و هجمه دشمنان علیه بسیج ادامه داد: جنگ روانی دیوانه وار رسانه‌های مزدور مثلث غربی، عبری و عربی بر علیه بسیج نتیجه‌ای جز عزیزتر و گرامی‌تر شدن بسیج در بین مردم نخواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم هدف اصلی دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر ایجاد ناامنی شدید و تجزیه ایران دانست و گفت: نیرو‌های نظامی، امنیتی و بسیج عزیز ما با وحدت و همدلی خود توطئه‌های دشمنان را متناسب با اهداف شان خنثی و ضربات محکم تری به آنها وارد می‌کنند. وی خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی و مقابله با بیماری‌های واگیردار و مشارکت در تأمین امنیت پایدار در مقابل تروریست‌های تکفیری و آشوبگران را از مهمترین اقدامات بسیج برشمرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تکریم بسیج را پاسداشت جوانمردی و تضمین کننده آینده کشور دانست و گفت: ما هستیم که به حضور فرهنگ بسیج در جامعه نیازمندیم، این فرهنگ منشور و آرمان تمام عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان است.
امام جمعه تبریز بسیج را مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور دانست و گفت: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است و تاکنون در همه عرصه‌ها نشان داده است که در کنار ملت است.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به جمله معروف امام خمینی درباره بسیج که میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلام است، ادامه داد: بسیج اهل گمنامی و بی نشانی است و بسیجی عاشق شهادت است، در دوران دفاع مقدس بسیجیان را دیدید که عاشق خدمت به اسلام و دین بودند و امروز هم هستند./*
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 29 آبان 1401
  • ساعت 08
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه 29 آبان 1401
  • ساعت 08
  • توسط abdolah asadi
نظرات شما
captcha refresh