امـروز : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
تاریخ : پنجشنبه 31 خرداد 1397
کد 10110

ضرورت تقویت باورهای دینی و الهی در بین دانشجویان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نزدیک کردن دلهای دانشجویان را به خدا از مهمترین وظایف مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نزدیک کردن دلهای دانشجویان را به خدا از مهمترین وظایف مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها دانست.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در دیدار اعضای بسیج اساتید دانشگاههای استان با وی به مناسبت سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید گفت : مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها باید بصیرت سیاسی و دینی استادان و دانشجویان را تقویت کنند.

وی بحث پژوهش و تحقیق را در اجرای طرح ها مهم و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت : دانشگاهها باید به این مسئله اهمیت بدهند و مسئولان هم از تحقیق ها به نحو احسن در پیشرفت کشور استفاده کنند تا نتیجه مطالعات علمی در آرشیوها و دبیر خانه های دانشگاه خاک نخورند.

امام جمعه تبریز از دانشجویان و استادان خواست در اسلامی کردن دانشگاهها تلاش کنند .

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد : باید امید و خودباوری را در دل دانشجویان زنده نگه داریم چرا که پیشرفت کشور و جوانان در گرو حفظ باورها و امیدهاست.

وی ارتباط دانشگاهها را با حوزه های علمیه برای شکوفایی اقتصاد کشور لازم دانست و افزود : دشمنان با توطئه جنگ روانی، جنگ اقتصادی و تفکر براندازی نظام تلاش می کنند آشفته بازاری در کشور ایجاد کنند که برای نقش بر آب کردن توطئه های دشمن، مسئولان باید هوشیار باشند.

امام جمعه تبریز ، شهید مصطفی چمران را از بارزترین مجاهدان خستگی ناپذیر در تمامی عرصه های مبارزه علیه دشمن دانست و گفت : زنده نگه داشتن مجاهدت های شهیدان و سرداران بزرگ انقلاب اسلامی که در سالهای سخت، ایثار و از جان گذشتگی کردند ضروری و عبرت آموز است .

در این جلسه شش نفر از استادان دانشگاههای استان نظرات خود را در مورد مسایل روز دانشگاه و چالش ها و راهکارهای موجود بیان کردند./*

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 31 خرداد 1397
  • ساعت 15
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh