امـروز : شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاریخ : يکشنبه 11 دي 1401
کد 24655

در مراسم معارفه مدیرکل جدید صداوسیما؛

نیروهای روزمزد صداوسیما با 20 سال سابقه هنوز بلاتکلیف اند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر یافتن راه حل قانونی برای تعیین تکلیف نیروهای روزمزد صداوسیما گفت: نیروهای روزمزد و حق الزحمه ای صداوسیما با 15 الی 20 سال سابقه هنوز بلاتکلیف اند.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح تحول صداوسیما گفت: بخشی از مراجعات به دفتر ما مربوط به نیروهای حق الزحمه ای و روزمزدی است که سالیان سال است در حوزه های مختلف خدمت میکنند اما هنوز تعیین تکلیف نشده اند.
امام جمعه تبریز افزود: امیدوارم با یک راه حل قانونی مشکلات کارکنان این نهاد مهم مرتفع شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با یادآوری اینکه به گفته امام راحل باید صداوسیما به دانشگاهی بزرگ تبدیل شود، تصریح کرد: رادیو و تلویزیون در نظام جمهوری اسلامی می تواند و می باید با طرد ارزش های منحط و پوسیده طاغوتی و طرح ارزش های متعالی اسلامی در جهت رهانیدن انسان از بندهای شیطانی، همت گمارد.
وی با بیان اینکه رسانه ملی باید از هنر استفاده کند، حرکت بخش باشد و تکلیف مردم و قشرهای مختلف را معلوم کند، ادامه داد: یعنی زن انقلابی و مسلمان، جوان انقلابی و مسلمان، روستایی و شهری، باسواد و کم سواد، متخصص و معمولی، هرکدام وقتی پای رادیو یا تلویزیون می نشینند، در برنامه هایی که شما به اینها می دهید، تکلیف خودشان را بفهمند که باید چه کار بکنند؛ راهشان روشن بشود.
امام جمعه تبریز تاکید کرد: رسانه ملی می تواند در نهضت تولید علم و فکر و نظریه و اندیشه در زمینه های مختلف نقش ایفا کند. می تواند خط تولید علم و فکر و نظریه را برنامه ریزی شده دنبال کند و به بحث های منطقی و مفید دامن بزند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم حذف کامل مصداق های هنجارشکنی مثل خشونت از ساحت رادیو و تلویزیون را متذکر شد و تاکید کرد: حتی در نظام اسلامی هم خشونت امری بعید به نظر می رسد، از این رو برای برنامه هایی با مضمون های خشونت آمیز، ساعت هایی را انتخاب کرد که کودکان و نوجوانان، امکان تماشای آن برنامه ها را نداشته باشند./*
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 11 دي 1401
  • ساعت 15
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در سه شنبه 13 دي 1401
  • ساعت 09
  • توسط abdolah asadi
نظرات شما
captcha refresh