امـروز : جمعه 14 ارديبهشت 1403
تاریخ : سه شنبه 5 تير 1397
کد 10163

توطئه های استکبار با شروع جنگ اقتصادی علیه ملت ایران وارد فاز جدیدی شده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : شکست جنگ های نظامی و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران، استکبار را برآن داشته تا با آماج حملات ناجوان مردانه خاکریزهای فرهنگی و اقتصادی را هدف قرار دهد که این توطئه ها با شروع جنگ اقتصادی وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از اصناف و مسئولان اتحادیه های صنفی با بیان اینکه تنها راه نجات کشور توجه ویژه به راهبرد اقتصاد مقاومتی است، گفت : قریب به ۱۰سال است که مقام معظم رهبری با تعیین راهبرد اقتصادی با هوشمندی و دور اندیشی تهدیدات دشمنان را روشنگری میکنند.

امام جمعه تبریز افزود: متاسفانه در طول این مدت کم توجهی ها و امید بستن به امدادهای خارجی و قرارداد نافرجام برجام کار موثری در راستای مسائل اقتصادی انجام نگرفته است.

وی با اشاره به اتفاقات روز گذشته بازار تهران و موج سواری ضدانقلاب بر روی خواسته های بحق مردم گفت : شرایط بازار سکه و ارز اصلاً قابل قبول نیست و دولت مردان و مسئولان اقتصادی کشور باید با تدابیر لازم بازار خرید و فروش و قیمت های حبابی آن را به کنترل خود درآورند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است، گفت : جبهه غربی عربی استکبار از دی ماه سال گذشته با طرح ریزی اعتراضات صنفی تلاش دارد آشوب های خیابانی را در کشور به راه بیاندازد، اما ملت ایران با آگاهی و زمان شناسی در برابر این توطئه ها ایستاده است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: البته مردم ولایت مدار تبریز در این برهه از تاریخ که انقلاب اسلامی وارد چهل سالگی خود میشود همچون گذشته با هوشمندی و بصیرت، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه ما از مشکلات اقتصادی در مضیقه هستیم، چرا که بعد از خروج آمریکا از برجام کنترل مناسبی بر بازار سکه و ارز صورت نگرفته است و خواسته های مردم و گلایه های آنها به حق و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه رسانه های معاند با حمایت استکبار با انتشار اخبار کذب و نادرست اذهان عمومی را تشویش میکنند، تصریح کرد : دشمن بر روی بازار طلا متمرکز شده است که باید کنترل آن از سوی متولیان امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه شهر تبریز از نظر سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت : در شرایط حساس کنونی دشمنان برای فتنه انگیزی در بین مردم و همچنین بد بین کردن آنها نسبت به مسئولان نظام تمرکز کرده اند که برای عبور از آن باید با حفظ وحدت کلمه از هرکاری که بهانه به دست فرصت طلبان میدهد پرهیز کنیم.

در این دیدار تعدادی از اصناف به بیان نکات نظرات خود پیرامون مشکلات اقتصادی و بازار پرداختند./*

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 5 تير 1397
  • ساعت 14
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh