امـروز : جمعه 14 ارديبهشت 1403
تاریخ : يکشنبه 24 تير 1397
کد 10451

ارتقا سطح آمادگی جسمانی،خودسازی و تزکیه نفس باید اولویت نیروهای یگان ویژه باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : نیروهای مسلّح بایستی روز به روز بر سازندگی خود بیفزایند و این مهم با ارتقاء سطح آمادگی جسمانی، خودسازی و تزکیه نفس ممکن میشود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : نیروهای مسلّح بایستی روز به روز بر سازندگی خود بیفزایند و این مهم با ارتقاء سطح آمادگی جسمانی، خودسازی و تزکیه نفس ممکن میشود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جمع ورزشکاران سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی نیروهای یگان ویژه کشور با بیان اینکه یگان ویژه نیروی انتظامی نماد و تبلور روحیه ایثار و فداکاری در عرصه های مختلف است، گفت : روحیه ایثار و فداکاری که از ویژگی منحصر به فرد یگان های ویژه نیروی انتظامی است با ارتقاء سطح آمادگی جسمانی و توجه به امر تهذیب و خودسازی هرگونه حربه دشمنان را در هم میکشند.

امام جمعه تبریز افزود : مقبولیت و محبوب بودن یگان ویژه نیروی انتظامی در جامعه به دلیل ایفای نقش بی نظیر جوانان پرنشاط و همیشه آماده به رزم و جانفشانی در این نیرو است و مردم ما همیشه قدردان فرزندان خود در یگان ویژه هستند.

وی با اشاره به اهمیت ورزش و تندرستی در سخنان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، تصریح کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی همواره به ورزش تأکید داشتند تا جایی که ایشان میدان ورزش را همانند میدان جنگ و علم، تعیین کننده می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت : آمادگی جسمانی در نیروی انتظامی با توجه به نوع مأموریت های این نیرو ضرورت است و باید همواره آماده باشیم زیرا امروز با تهدیداتی علیه نظام و خط مقاومت مواجه هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه ورزش باعث نشاط و ارتقای انگیزه آحاد جامعه و به ویژه نیروهای مسلح می‌شود، خاطرنشان کرد: آمادگی جسمانی و بدنی از اولویت‌های نیروهای مسلح است که این موضوع را درباره سربازان نیز اجرایی کرده‌ایم.

امام جمعه تبریز توجه به ورزش را جزیی از وظایف یگان ویژه عنوان کرد و گفت: ورزش نقش مهمی در آمادگی جسمانی، سلامت روحی و جسمانی کارکنان دارد و ماموریت های یگان ویژه مستلزم تحرک و ورزیدگی بالایی است.

وی خاطرنشان کرد: ورزش و آمادگی جسمانی در یگان وی‍ژه یک اصل اساسی و مهمترین عامل تقویت روابط سالم و اجتماعی است؛ اجرای برنامه های ورزشی سودمند، هدف اصلی و جدایی ناپذیر یگان های ویژه ناجا است./*

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 24 تير 1397
  • ساعت 16
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh