امـروز : شنبه 15 ارديبهشت 1403
تاریخ : دوشنبه 25 تير 1397
کد 10457

امام جمعه تبریز تاکید کرد: ارتقا سطح خدمات اجتماعی مشتری‌مدارانه و پاسداری از سرمایه های فرهنگی باید در اولویت باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: کاهش فقر و افزایش رفاه اقتصادی گروه های کم درآمد و ضعیف جامعه محور فعالیت های سازمان های مردمی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: کاهش فقر و افزایش رفاه اقتصادی گروه های کم درآمد و ضعیف جامعه محور فعالیت های سازمان های مردمی است که براساس آموزه های انقلاب اسلامی باید سطح خدمات اجتماعی مشتری‌مدارانه آنها با توجه بیشتر به پاسداشت سرمایه های فرهنگی ارتقا یابد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی در دیدار مدیران و کارکنان این سازمان ها با بیان اینکه پرهیز از خوی اشرافی گری و تکریم مراجعین شکاف طبقاتی در جامعه را کاهش میدهد، گفت : جامعه بدون برخورداری از یک نظام تأمین اجتماعی توانمند و سازمان یافته متحمل مشکلات فراوانی است که آینده شهروندان آن جامعه را با نگرانی هایی مواجه میسازد.

امام جمعه تبریز افزود: پاسخگویی به مراجعات و ساماندهی مطالبات افراد تحت پوشش و همچنین جلوگیری از موازی کاری ها در واقع تکریم افرادی است که برای دست یابی به خدماتی به سازمان بهزیستی و یا تامین اجتماعی مراجعه میکنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه گاهاً شاید توقعات غیر قانونی هم در این مراجعات وجود داشته باشد، گفت : کارشناسان مجموعه های اداری درخواست های مردمی را چنانچه خارج از اختیارات و قوانین بود، به نحوی به چارچوب قانونی درآورند و با تکریم مردم به مشکلات پاسخی منطقی بدهند.

وی با بیان اینکه خدمات ارزشمندی از سوی سازمان های تامین اجتماعی و بهزیستی درحال انجام است، تصریح کرد : جذب مشارکت خیران برای ارتقا سطح خدمات اجتماعی صورت گرفته از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه باید از ظرفیت رسانه بیش از گذشته بهرمند شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه حضور فعال در رسانه ها و خبرگزاری را به سازمان ها متذکر شد و گفت : چهل سالگی انقلاب فرصتی مناسب برای تشریح خدمات بدون منت سازمان ها و ادارات مختلف به مردم است .

در این دیدار دکتر نیک نامی مدیرکل درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، مهندس سمساری مدیرکل تامین اجتماعی استان و دکتر ارشدزاده مدیرکل سازمان بهزیستی استان از حوزه فعالیتی خود گزارش دادند./*

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 25 تير 1397
  • ساعت 15
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh