امـروز : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
تاریخ : سه شنبه 23 مرداد 1397
کد 11258

امام جمعه تبریز تاکید کرد؛ مسئولیت‌های اجرایی کشور به نیروهای ارزشی جوان سپرده شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت : اعتماد به نیروهای ارزشی جوان انقلابی گره گشای مشکلات حوزه های مختلف در کشور است و باید مسئولیت‌های اجرایی کشور به نیروهای ارزشی جوان سپرده شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی استان با اشاره به اینکه امروز کشور نیازمند تفکر صحیح اسلامی جوانان انقلابی است، گفت: نسل جوان صاحب این کشور هست و باید از این نیروی عظیم در کنار تجربه بزرگان و پیشکسوتان استفاده کنیم و بر مشکلات موجود غلبه کنیم.

امام جمعه تبریز افزود : مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنایت ویژه‌ای به جوانان و نیروی جوان دارند و با توجه به این شناخت و اعتمادی که به آنها دارند در تمام احکام انتصابی تاکید ویژه بر استفاده از نیروی جوان داشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه اساس یک کشور و بالندگی آن وابسته به مؤلفه‌های قدرت و تقویت آنها است، گفت: جوانان انقلابی یکی از ویژگی‌های بالندگی و اقتدار کشور هستند و جوانان به عنوان موتور محرک جامعه و پیشران‌های انقلاب، دستیابی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام عظیم الشأن(ره) را امکان‌پذیر می‌سازند.

وی افزود : در عصر حاضر کشور ما در هر موفقیتی که در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و جهانی بدست آورده حضور جوانان در آن پر رنگ بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه جانفشانی جوانان ایرانی در ۸ سال جنگ تحمیلی جبهه مقاومت اسلامی که با عشق و علاقه با نثار جان خود استقلال کشور را تضمین کردند، گفت: موفقیت در عرصه ورزشی، هسته‌ای، تولید، فرهنگی بواسطه جوانان بدست می‌آید.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: نقش کلیدی جوانان انقلابی در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان و غلبه بر مشکلات کشور انکارناپذیر است و باید از جوانان نترس و ریسک‌پذیر در عرصه های مختلف استفاده کنیم و اجازه حضور آنان در رده‌های مختلف را بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر هوشیاری در برابر نقشه‌های دشمنان نظام گفت: آمریکا و متحدانش جنگ را در هشت سال دفاع مقدس با ما تجربه کرده‌اند، با ما وارد جنگ نمی‌شوند ولی از طریق اندیشه و اقتصاد به جنگ ما آمده‌اند.

امام جمعه تبریز گفت: ما باید روز به روز اندیشه جوانان خود را تقویت کنیم چرا که اندیشه دشمن تهاجم به تفکر جوانان ما هست و امیدوارم در برگزاری دوره‌های این چنینی ضیافت اندیشه، جوانان ما بهره لازم و کافی را از آن ببرند و خود را از هر جهت تجهیز کنند./*

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 23 مرداد 1397
  • ساعت 15
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh