امـروز : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 27 مرداد 1397
کد 11378

تجلیل از یادگاران جنگ؛ پاسداشت مقام والای ایثار و فداکاری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آزادگان جانباز و جانبازان ایثارگر میراث گرانقدر جبهه های حق علیه باطل هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آزادگان جانباز و جانبازان ایثارگر میراث گرانقدر جبهه های حق علیه باطل هستند که تجلیل و تکریم آنها پاسداشت مقام والای ایثار و فداکاری است که بزرگترین آموزه نهضت خونین‌ عاشورا است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم‌ تجلیل از ۳۰۰ خانواده شهید، ایثارگر و آزاده شاغل در آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز با بیان اینکه ایثارگری های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل و آزادگان آن دوران با هیچ تلاشی نمیتواند جبران شود، گفت: این انسان بزرگ با روحیه جهادی و خدمت بی منت فداکارانه در برابر متجاوزان ایستادند.

امام جمعه تبریز افزود : فرزندان پاکباخته در برابر رژیم بعث عراق و صدام متجاوز که با هدف براندازی نظام، تجزیه خاک کشور و تسلط بر نفت منطقه به مرزهای غربی نزدیک شده بود؛ ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه برای تجلیل از مقام والای ایثار و فداکاری آزادگان نباید به یک روز خاص اختصاص داشته باشد، گفت: رسیدگی به امورات و مشکلات آزادگان ایثارگر و جانباز وظیفه همه دستگاه های ذیربط در تمام ایام سال است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف که فرمودند نه جنگ خواهد بود، نه ایران با آمریکا مذاکره خواهد کرد، تصریح کرد: دیگر دشمن توان حمله نظامی به خاک ما را ندارد اما با عملیات روانی گسترده و جنگ اقتصادی در تلاش است مردم در تنگنا قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه مردم هوشیار و بصیر ایران دشمن را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهد گذاشت، گفت: ملت ما با تکیه بر خون شهدا و جانفشانی و ایثارگری رزمندگان و آزادگان در برابر زیاده خواهی ایستاده است./*

  • نوشته شده
  • در شنبه 27 مرداد 1397
  • ساعت 19
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh