امـروز : جمعه 14 ارديبهشت 1403
تاریخ : پنجشنبه 5 مهر 1397
کد 12538

دفاع مقدس مظهر حماسه و آرمان خواهی ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : دفاع مقدس مظهر حماسه ، معنویت ، آرمان خواهی ، تدبیر و حکمت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : دفاع مقدس مظهر حماسه ، معنویت ، آرمان خواهی ، تدبیر و حکمت است که به پشتوانه این اقتدار ملی، رئیس جمهور کشورمان با نطقی قدرتمندانه، تصویری روشن از استواری ملت ایران را در سازمان ملل متحد به رخ دنیا کشید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه ۵ مهر یادآور شکست حصر آبادان و یادآور رشادت های شهدای گلگون کفن ۸ سال حماسه و خودگذشتگی است، گفت : برای اینکه بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل کنیم باید به بهانه پاسداشت جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس باید خاطرات جنگ را بازگو کنیم.

امام جمعه تبریز افزود : دشمنان جنگ را برای خاموش کردن شعله انقلاب اسلامی به ملت ایران تحمیل کردند، اما دفاع مقدس باعث شعله ور شدن رزمندگان اسلام شد.

وی استقلال و پایداری ملت ایران را از برکات آن دوران عنوان کرد و افزود : امروز دشمنان با ترس از صدور آموزه های انقلاب و جنگ با ملت ایران تقابل میکند اما به برکت همین خون شهدا مسئولان نظام مقتدارانه مواضع ملت را در مجامع بین المللی به گوش جهانیان می رسانند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت : برای اولین بار در طول تاریخ این سازمان و در اقدامی بی سابقه سران کشورها و وزاء شرکت کننده به رهبر یک کشور خندیدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد : این در حالی است که کارشناسان و ناظران بین المللی سخنرانی رئیس جمهور کشورمان را نشان از اقتدار ملی عنوان میکنند و به گفته آنان سخنرانی دکتر حسن روحانی سنجیده تر ، منطقی تر ، متناسب با موقعیت و شمرده تر بود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تکیه بر وحدت ملی محرک سخنرانی دکتر روحانی بود، تصریح کرد : رئیس جمهور کشورمان از واژه گانی در سخنرانی خود استفاده کرد که در عرف بین المللی و در بین اتباع غیر ایرانی سهل الفهم بود و توانست ارتباط بیشتری با مخاطبان غیر ایرانی برقرار کند.

وی ادامه داد : زبان بدن ، حرکات چشم و فرم صورت رئیس جمهور نسبت به سخنرانی های قبل کم استرس تر بود و این مهم نشان از اقتدار و حمایت ملت ایران از دولتمردان خود در برابر سیاست های آمریکا و قدرت های سلطه طلب دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت : رئیس جمهور کشورمان در یک نطق ۱۵دقیقه ای ضمن ارائه تصویری شفاف از چهره مصمم، مقتدر و استوار ایران و افشای چهره واقعی آمریکا از نظر حقوقی در مذاکره دو جانبه با ترامپ پیروز میدان شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: ای کاش دکتر حسن روحانی با همان اقتدار ، محیط داخلی کشور و چالش های سخت موجود را نیز به گونه ای مدیریت کند که آرامش و امید به جامعه بازگردد و مشکلات معیشتی و اقتصادی طبقات مختلف اجتماعی مردم کاهش یابد./*

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 5 مهر 1397
  • ساعت 15
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh