امـروز : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 8 دي 1397
کد 14650

نهم‌ دی نقطه درخشان در تاریخ پرافتخار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نهم‌ دی ماه سال 88 را نقطه درخشان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خواند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در شبستر تصریح کرد: توطئه های سال ۸۸ دشمنان تلاشی مذبوحانه برای تلخ کامی مردم از شیرینی حضور حداکثری در پای صندوق های رای بود.

وی خاطرنشان کرد: نبود شناخت، بصیرت و زمان شناسی عده ای معدود در داخل، توطئه از پیش طراحی شده دشمنان را در سال ۸۸ اجرایی کرد که پیامدهای منفی آن هنجار شکنی و توهین به مقدسات مردم در روز عاشورا را به دنبال داشت.

امام جمعه تبریز ادامه داد: در همان برهه تاریخی در حالی که مقامات آمریکایی به نقش بدیل ایران در منطقه اذعان داشتند جریانات پس از انتخابات، فشارها، زیاده خواهی و تحریم ها را علیه مردم تشدید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: بزرگترین خیانت در فتنه ۸۸ امیدوار کردن دشمن برای طرح ریزی در جهت براندازی نظام اسلامی بود.

وی یادآور شد: حماسه ۸ دی مردم تبریز و به دنبال آن شکوه حماسه ۹ دی سراسر ایران، فتنه دشمنان را ناکام و نقش بی بدیل بصیرت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را در خنثی سازی نقشه های مستکبران، بر همگان روشن ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام اسلامی را از دستاوردهای حماسه روز بصیرت و میثاق امت در نهم‌ دی و نقطه درخشان در تاریخ پرافتخار ایران با ولایت دانست که ملت ایران با تمسک به ارزش های دینی در برابر رفتارهای ضد دینی تا پای جان ایستادند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب دشمنان در تلاش هستند با تمرکز به مشکلات اقتصادی و اعتراضات صنفی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند، اما همان طوریکه در برهه های مختلف پاسخ ملت به بدخواهان نظام دندان شکن بوده است؛ این بار هم با مشت های محکم جواب یاوه گویان را خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه وحدت، رمز پیروزی ملت و دولت در برابر دشمنان است، تاکید کرد: باید موضع مردم و مسئولان باید در برابر دشمنان مقاوم‌ باشد تا با اتحاد، انسجام و یکدلی چشم طمع زیاده خواهان را کور کنیم./*

  • نوشته شده
  • در شنبه 8 دي 1397
  • ساعت 04
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh