امـروز : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
تاریخ : پنجشنبه 25 بهمن 1397
کد 15489

تلاش مضاعف و خدمت جهادی؛ پاسخ مسئولان به شکوه حضور مردم در 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: 22بهمن تبلور زمان شناسی مردم ایران بود که توطئه های دشمنان را نقش برآب کرد و حال نوبت مسئولان است تا با تلاشی مضاعف و خدمتی انقلابی و جهادی به مردم پاسخ دهند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان تبریز با بیان اینکه عزت، اقتدار و سربلندی کشور را مرهون فداکاری انسان هایی هستیم با تجارب و خدمات خود در دوران انقلاب و دفاع مقدس حضوری موثر داشتند، گفت: عظمت انقلاب در نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت تلاش نیروی فرهنگی سپاه است.

امام جمعه تبریز افزود: سپاه نیروی مردمی و انقلابی است که مجاهدان فی سبیل الله آن توطئه های دشمنان را خنثی و مسیر تعالی و پیشرفت انقلاب را هموارتر می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به پیام های حضور با شکوه و میلیونی مردم که موجب تقویت بنیه جمهوری اسلامی ایران شد، گفت: یکی از پیامدهای مثبت حضور مردم در صحنه این بود که قدرت جمهوریت و قدرت نرم نظام اسلامی به کل دنیا ثابت شد و نشان داد که تلاش های جبهه مردمی مقاومت ایرانی – اسلامی بی نتیجه نمانده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نمایش قدرت و اتحاد مردمی را یکی دیگر از اثرات مثبت راهپیمایی ۲۲بهمن امسال برشمرد و تصریح کرد: هر چند مشکلات معیشتی و اقتصادی که بخشی از آن جنگی تحمیلی از سوی استکبار جهانی و بخشی دیگر در اثر بی تدبیری مسئولان بوجود آمده است و مردم را در مضیقه قرار داده است، اما حضور با صلابت آنها در ۲۲ بهمن ثابت کرد که ملت آگاه ایران زمان شناس هستند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه این حضور باشکوه دوستان داخلی و خارجی را به آینده انقلاب امیدوار کرد، ادامه داد: مردم بصیر ایران در این بحران و جنگ اقتصادی طراحی شده از سوی غرب موقعیت شناسی کردند و آگاهانه به میدان آمدند تا علاوه بر افزایش اتحاد ملی دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.

وی تهدید دشمنان را در هر برهه از تاریخ اتحاد آفرین در بین آحاد ملت دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که دشمن بار دیگر در محاسبات خود اشتباه کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب به وظیفه دینی و ملی خود عمل کردند، گفت: باید به این مردم آفرین گفت که با نقش آفرینی در برابر توطئه های دشمنان اقتدار ملی در سایه اتحاد و انسجام را به نمایش گذاشتند و حال نوبت مسئولان است تا با تلاشی مضاعف و خدمتی انقلابی و جهادی به مردم پاسخ دهند./*

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 25 بهمن 1397
  • ساعت 15
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh