امـروز : جمعه 28 ارديبهشت 1403
تاریخ : يکشنبه 25 فروردين 1398
کد 16172

آمریکا تاوان بی خردی و حماقت خود را از سپاهیان ایران خواهد گرفت/ مردم، روز قدس با شکوهی را امسال خلق میکنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آمریکا تاوان بی خردی و حماقت خود در تحرک جدید علیه اسلام و انقلاب و تروریسم خواندن سپاه را از پاسداران انقلاب خواهد گرفت و مردم با حضوری گسترده راهپیمایی روز جهانی قدس را با شکوه تر برگزار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه ستاد سیاست گذاری و برنامه ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس، ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح ایالات متحده نباید در هیچ جای جهان احساس امنیت کنند، گفت: استکبار و سردمداران آنها باید بدانند پاسخ یاوه گوئی هایشان را با سیلی سخت مردم و سربازان نظام اسلامی خواهند گرفت.

امام جمعه تبریز افزود: همچنانکه مردم با بصیرت ایران اسلامی و آذربایجان شرقی در اوج فشارهای اقتصادی، در راهپیمائی ۲۲ بهمن حضوری تاریخی و حماسی از خود نشان دادند، بدون تردید در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز چنین خواهند کرد.

وی تلاش برای برگزاری باشکوه و گسترده روز جهانی قدس را لازمه ثبات هر چه بیشتر و دوام و قوام جمهوری اسلامی خواند و اضافه کرد: این روز بزرگ در اسلام از یادگارهای بسیار بزرگ و بین المللی امام راحل است که باید همواره گرامی داشته شود تا یکی از ایده ها و تفکرات عالی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر حمایت از مظلومان جهان و مردم بی دفاع فلسطین در جهان بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه خط امامی بودن در تبعیت از ولی فقیه زمان است، گفت: متاسفانه در حال حاضر عده ای در داخل کشور ادعای خط امامی بودن دارند، اما در بسیاری از اصول انقلاب اسلامی و راه و روش امام راحل مشکل دارند.

امام جمعه تبریز اظهار داشت: هر کس ادعای خط امامی بودن دارد باید تابع محض امام حاضر باشد و در رفتار، اخلاق و کردار خود از رهبری انقلاب اطاعت کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه عزت، اقتدار و صلابت کنونی جمهوری اسلامی در داخل و خارج مرهون زحمات، تلاش ها و مبارزات امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: حرکت های اسلامی و جهادی امروز در اقصی نقاط جهان به برکت انقلاب اسلامی و صدور فرهنگ این انقلاب الهی و مردمی که امام خمینی(ره) آنرا ایجاد و بارور کرد، به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن جشن بزرگ نیمه شعبان، از اینکه تحرکی خاص در سطح شهر تبریز برای تزئین معابر و خیابان ها در جشن های سوم و چهارم شعبان دیده نشد، انتقاد کرد.

وی گفت: اکنون در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان لازم است تمام ارگان ها، نهادها و اقشار مختلف مردم در محلات و مساجد نسبت به آذین بندی معابر عمومی اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به دهه تکریم و تعظیم مساجد از ۲۰ شعبان تا آخر همین ماه اشاره کرد و خواستار توجه جدی متولیان امر به بهداشت و رسیدگی به وضعیت ظاهری مساجد شد.

رییس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس و سالگرد ارتحال امام راحل و ۱۵خرداد نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از شروع فعالیت های این ستادها، گفت: پس از جلسه امروز ستادهای شهرستانی تشکیل شده و برنامه ریزی ها برای این سه رویداد مهم و اثرگذار در تمام ۲۱ شهرستان آغاز می شود.

حجت الاسلام حسین تقی زاده با بیان اینکه عزت و استقلال امروز ملت ایران ناشی از وجود و برکت امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: بزرگداشت های فوق برای ادامه مسیر پر صلابت انقلاب اسلامی و تداوم راه و روش امام راحل لازم و ضروری است.

وی افزود: این آیین ها نه به یک روز خاص، بلکه باید در تمام ایام سال گرامی داشته شود تا تفکر و ایده های ناب امام راحل به نحو شایسته ای به نسل های جدید و جوان منتقل شود./*

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 25 فروردين 1398
  • ساعت 16
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh