امـروز : جمعه 7 ارديبهشت 1403
تاریخ : پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398
کد 16423

رونق تولید با دستان کارگران ایرانی؛ اهداف دشمن را ناکام میگذارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رونق تولید ملی به دستان توانگر کارگران محقق میشود و این مهم دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام میگذارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در دیدار نمایندگان تشکل های کارگری و جمعی از کارگران واحدهای صنعتی و خدماتی استان با بیان اینکه روز کارگر فرصتی مناسب برای تجلیل از تلاش ها و خدمات کارگران در شرکت ها و سازمان های مختلف است، گفت: تنها با گرامیداشت این روز مشکل صنفی و معیشتی قشر زحمتکش کارگر که تولید کارخانجات را رونق می بخشند، حل نمیشود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر قدردانی از خدمات کارگران افزود: قدردانی از این خدمات ارزشمند و اثرگذار کارگران نباید به حرف ها و تکراری متمرکز باشد، بلکه باید با رعایت مقررات از این قشر پشتیبانی کنیم.

وی رونق تولید ملی را از ارکان اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر رونق تولید مد نظر مقام معظم رهبری محقق شود، سردمداران آمریکایی و صهیونیستی در پیگیری و نتیجه گیری از تحریم های نفتی و اقتصادی ناکام خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه رونق تولید با دستان توانگر کارگر ایرانی محقق میشود، ادامه داد: با عملیاتی شدن راهبردهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد که در قالب شعارهای سال ابلاغ میشود عزت ملی و نفوذ ناپذیری ملت ما را در برابر بیگانگان به بالاترین سطح خود میرساند.

امام جمعه تبریز تاکید کرد هرچه قدر رونق تولید داشته باشیم و از کالای ایرانی حمایت کنیم میتوانیم در برابر بیگانگان ایستادگی بیشتری داشته باشیم.

وی دشمنی، استکبار با نظام جمهوری اسلامی ایران را دشمنی با ملت ایران دانست و گفت: این نظام با پشتیبانی مردم پابرجاست و ملت همیشه در صحنه، با حمایت از این نظام در برهه های مختلف از سد مشکلات عبور کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با تاکید بر توجه به اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانجات کشور گفت: عدم توجه به اهلیت افراد امکان سوء استفاده به برخی سود جویان را فراهم میکند که تعطیلی مجموعه و تغییر کاربری آنها را به دنبال دارد که نتیجه آن زیرپا گذاشته شدن حقوق کارگران است.

نماینده ولی فقیه در استان توجه دست اندرکاران قوای سه گانه با این موضوع را ضروری خواند و گفت: باید با برخورد قاطع دستگاه های مختلف رونق را به واحدهای تولیدی برگردانیم و فرهنگ کار، تلاش مضاعف، روحیه فداکاری و ایثار را در کارخانجات رونق دهیم.

در این دیدار حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و تعدادی از نمایندگان کارگری واحد تولید و خدماتی به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات جامعه کارگری آذربایجان شرقی پرداختند./*

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398
  • ساعت 13
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh