امـروز : جمعه 10 فروردين 1403
تاریخ : شنبه 7 ارديبهشت 1398
کد 16455

امام جمعه تبریز : عبور از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور با رعایت الزامات اقتصاد مقاومتی محقق میشود

رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز عزت ملی و نفوذ ناپدیری در مقابل تصمیمات بیگانگان است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی شرکت ها و کارخانجات صنعتی با تاکید بر ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه و امید آفرینی در بین آحاد مردم گفت: رونق تولید یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است و با تحقق این راهبرد، تلاش های سردمداران آمریکا برای ضربه زدن به اقتصاد کشور، با تحریم ها و کاهش فروش نفت ایران بی اثر خواهد شد.

امام جمعه تبریز افزود: رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز عزت ملی و نفوذ ناپذیری در مقابل تصمیمات و توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه البته با تحریم دشمن، استقلال ملت ایران روز به روز بیشتر شده است، ادامه داد: تحریم ها باعث شد با اتکا به توان داخلی و نیروهای متخصص موفقیت های مختلف را در عرصه های گوناگون رقم بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد و مقاوم سازی پایه های آن در برابر دشمنی های استکبار گفت: اگر دغدغه مندی و حساسیت مسئولان نسبت به مسائل اقتصادی به اندازه معظم له بود، شرایط امروز را تجربه نمیکردیم.

امام جمعه تبریز افزود: رهبر معظم انقلاب از ۱۰سال پیش الزامات اقتصاد مقاومتی را تبیین و تشریح فرمودند بانکها برای کمک به سرمایه گذاران و رونق تولید وارد میدان شوند و فرهنگ مصرف تولید داخلی و سیاست کاهش وابستگی به نفت ترویج یابد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با بیان اینکه نقش انجمن های اسلامی در کارخانجات بی بدیل است، گفت: عدم توجه به اهلیت افراد در واگذاری صنایع بزرگترین مشکل خصوص سازی در کشور است اما انجمن های اسلامی در کارخانجات با هوشیاری از نابودی مجموعه صنعتی به دست سودجویان جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: کارخانجات، تولید کنندگان و کارگران نقش بزرگی در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری دارند و با افزایش تولید میتوانند دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند./*

  • نوشته شده
  • در شنبه 7 ارديبهشت 1398
  • ساعت 14
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh