امـروز : شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 2 آذر 1398
کد 19526

مطبوعات نباید بخش جنبی نمایشگاه کتاب باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مطبوعات نقش مهمی در فرهنگ سازی جامعه دارند از این رو نباید نمایشگاه آن بخش جنبی نمایشگاه بین المللی کتاب باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به مسائل پیرامونی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مهرماه سال جاری تاکید کرد: حضور ناشران نامدار و کتاب های جدید الانتشار در نمایشگاه های کتاب باید بیشتر باشد.

امام جمعه تبریز نمایشگاه کتاب را برای شمال غرب و استان یک رویداد فرهنگی دانست و گفت : نمایشگاه مطبوعات باید مستقل از نمایشگاه کتاب برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مطبوعات نباید صرفاً برای رفع تکلیف باشد، ادامه داد: جنبی بودن نمایشگاه مطبوعات از اهمیت برگزاری آن می کاهد.

بخش دیگر از سخنان حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به جریانات اخیر درپی افزایش قیمت بنزین در کشور و استان بود.

امام جمعه تبریز با تقدیر از قاطعیت توأم با سعه صدر و مردم داری نیروهای انتظامی و امنیتی با اغتشاشگران گفت: مردم تبریز بار دیگر در لبیک به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیشگام شدند، کما اینکه آذربایجان در طول تاریخ در همه صحنه سیاسی و انقلابی همیشه پیشگامی خود را به اثبات رسانده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمنان تلاش زیادی برای نا آرام کردن تبریز انجام دادند، اما مردم آگاه، بصیر و زمان شناس آذربایجان همه این نقشه ها را خنثی کرد.

هفته بسیج و تکریم این نیروی کارآمد مردمی بخش دیگری از سخنان نماینده ولی فقیه در استان بود که امام جمعه تبریز با تاکید بر حاکمیت تفکر بسیج در جامعه گفت: اگر جامعه ما با فرهنگ بسیج مانوس شود در برابر دشمنان مستحکم تر از گذشته خواهیم ایستاد‌.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم یادآور شد: بسیج به همه میدان ها اختصاص دارد و باید از ظرفیت این نیروی کارآمد برای پیشبرد همه اهداف نظام بهرمند شد./*

  • نوشته شده
  • در شنبه 2 آذر 1398
  • ساعت 05
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh