امـروز : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
تاریخ : چهارشنبه 6 آذر 1398
کد 19532

امام‌جمعه تبریز تاکید کرد؛ ضرورت اهتمام مجاهدانه مسئولان برای جلوگیری از گرانی کالاها و رفع مشکلات مردم

امام جمعه تبریز گفت: از دولت‌مردان درخواست می‌کنیم برای کاهش فشارها و اجتناب از گرانی ها تلاشی مجاهدانه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت سفر رییس قوه مجریه به آذربایجان شرقی برگزار شد با بیان اینکه آذربایجان نقش موتور پیشران در صحنه های مختلف تاریخ ایران اسلامی را دارد، گفت: بعد از آشوب های اخیر، مردم تبریز در اطاعت به موقع از رهبر حکیم و ایثارگر و عزیزتر از جان خود برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه کردند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم گفت: از دولت‌مردان درخواست می‌کنیم برای کاهش فشارها و اجتناب از گرانی ها تلاشی مجاهدانه داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار جمع کثیری از بسیجیان کشور گفت: معظم له فرمودند در این حوادث پلیس وارد میدان شد و در مواجهه با مسائل اخیر سخت تلاش کرد ولی مردم نقش اصلی و بزرگی داشتند که از زنجان و تبریز شروع شد تا روستاها ادامه یافت و در تهران با حضور میلیونی مردم به اوج رسید.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: لازم می‌دانم شهد شیرین رضایت رهبری را به مردم تبریک عرض کنم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه پروژه میانه به بستان‌آباد سال‌ها مطالبه مردم بود، گفت امیدواریم با دستور ویژه رئیس جمهور شاهد بهره‌برداری این را‌ه‌آهن، تا سال آینده هم شاهد بهره برداری از خط بستان آباد به تبریز باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به حادثه زلزله آذربایجان گفت: به عنوان ناظر و همراه در ارتباط با مناطق زلزله‌زده باید از تمام دستگاه‌های استانی و وزارت‌خانه قدردانی میکنم و از تلاش‌های استاندار فرهیخته استان که به موقع و با برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات مردم با شتاب بیشتر وارد عمل شدند قدردانی میکنم.

وی همدلی و همراهی مردم، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروی انتظامی، حوزه علمیه در استان را هم ستود و گفت: شکرانه این نعمت را بر جای می‌آوریم، و امیدواریم در آستانه انتخابات همدلی ها خدشه‌دار نشود و در گام دوم انقلاب هم تبریز و آذربایجان همچنان پیشگام باشد./*

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 6 آذر 1398
  • ساعت 04
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh