امـروز : پنجشنبه 30 فروردين 1403
تاریخ : شنبه 7 دي 1398
کد 19888

بصیرت مردم و وحدت سلایق سیاسی؛ فتنه های دشمن را خنثی کرد

امام جمعه تبریز گفت: در جریان اغتشاش های اخیر نیز مردم، با بصیرت خود دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار اهالی شهرستان اهر به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی با بیان اینکه فتنه دشمن با هدف وارد ساختن هجمه به دستاوردهای اسلام و انقلاب بود، گفت: حضور ۴۰ میلیونی مردم پای صندوق های رأی در آن زمان رویداد شیرین و تاریخی برای ملت ایران بود اما با فتنه انگیزی دشمن و همراهی برخی خواص در داخل کام مردم تلخ شد.

امام جمعه تبریز نقشه های بیگانگان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی در جریان فتنه سال ۸۸ را بسیار پیچیده و برنامه ریزی شده خواند و ادامه داد: مهار این فتنه بزرگ تنها در سایه رهبری بی بدیل و حکیمانه، بصیرت مردمی و پیوند عمیق امت با ولایت حاصل شد.

وی یادآوری کرد: در آن سال اگر تصمیمات حکیمانه و بی بدیل رهبری نبود، سرنوشت کشور نیز معلوم نبود و ایشان با قاطعیت تمام اعلام کردند که زیر بار اقدامات غیرقانونی نمی روند و چنین نیز کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بصیرت مردمی در آن سال و حضور گسترده در میدان را نمونه ای واضح از بصیرت دانست که طی آن مردم تبریز پیش قراول بودند و پیش از ۹ دی در ۸ دی در حمایت از اهداف انقلاب به پا خواستند تا به دشمنان نشان دهند در دفاع از انقلاب کوتاه نمی آیند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه طراح اصلی جریان فتنه سال ۸۸ بیگانگان و وابستگان داخلی آنها بودند، گفت: البته تعدادی از مردم بی بصیرت نیز آنها را همراهی کردند.

حجت الاسلام والمسلین آل هاشم بصیرت را شناخت لحظه ها و شناخت از دیروز، امروز و فردا تعریف کرد و افزود: باید توجه داشت اگر بصیرت نباشد ناخودآگاه به دشمن کمک خواهد شد که بر همین اساس لازمه ایستادگی در برابر دشمنان بصیرت آحاد مردم است.

وی افزود: در جریان اغتشاش های اخیر نیز مردم، با بصیرت خود دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید کردند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت سخت معیشتی مردم گفت: مردم از وضعیت اقتصادی، معیشتی و برخی مفاسد و سوءمدیریت‌ها گله‌مند هستند، اما همواره در طول تاریح ۴۰ ساله انقلاب پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: مردم ولائی و متعهد ایران اسلامی و آذربایجان بارها در برهه های مختلف تاریخی نشان داده اند که گلایه مندی آنها از شرایط اقتصادی جامعه ربطی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد و این اصل مهم و اساسی را امسال نیز در سالروز حماسه ۹ دی و ۲۲ بهمن نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده در راهپیمایی امسال سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: آحاد مردم فارغ از سلایق و انگیزه های سیاسی و مشکلات اقتصادی باید بار دیگر به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دهند که کشور خود را دوست دارند و ذره ای از آرمان های امام و رهبری عدول نمی کنند./*

  • نوشته شده
  • در شنبه 7 دي 1398
  • ساعت 01
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh