امـروز : جمعه 10 فروردين 1403
تاریخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398
کد 20458

پشتوانه‌سازی برای نظام با حضور حداکثری در پای صندوق رای

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مشارکت مردم در پای صندوق رای علاوه بر تاثیرگذاری در ابعاد داخلی و خارجی و زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ضامن امنیت و اقتدار نظام است و قدرت نرم تولید میکند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار طلاب و روحانیون مرند و جلفا در قم با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات نشانه بلوغ فکری است، گفت: با توجه به شرایط خاص کنونی و تبلیغات منفی دشمنان برای تحریم انتخابات، این حق تبدیل به یک وظیفه شرعی، عقلی و اجتماعی تبدیل شده است که باید به آن عمل کرد.

امام جمعه تبریز افزود: ملت با استفاده از این حق می‌تواند پاسخ کوبنده‌ای به دشمن بدهند و با شرکت گسترده در انتخابات مهر تاییدی بر نظام اسلامی و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بزند. وی ادامه داد: تک‌تک آرای ملت نشانه ‌آگاهی بالای آنان است و کسی نباید چنین تصور کند که رای وی ارزشی نخواهد داشت بلکه یقین داشته باشد که رای در سرنوشت‌اش تاثیرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه‌ انتخابات در هر موقعیت و شرایطی امر مهمی است، بیان کرد: در شرایط کنونی ‌با توجه به وجود برخی مشکلات معیشتی در جامعه؛ دشمنان از وضعیت موجود سوءاستفاده کرده و با القای ناامیدی، مردم را به حضور نیافتن در انتخابات تشویق می‌کنند بنابراین در چنین شرایطی باید با حضور پرشور در این رویداد مهم سیاسی به فتنه‌های دشمنان پاسخ محکمی داده شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه شرکت گسترده در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار کشور است، افزود: هر زمان مردم در صحنه‌های مختلف حضور پررنگی داشته باشند، به همان میزان دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: درصد بالای مشارکت ملت در انتخابات پشتوانه‌ای قوی برای نظام به شمار می‌رود و باعث می‌شود مسئولان در سطح بین‌المللی با اقتدار حضور یابند و از منافع کشور دفاع کنند. وی افزود: در حالی که اگر مشارکت کمتر باشد، نه تنها استکبار جهانی قدرت‌نمایی بیشتری خواهد داشت بلکه مسئولان نیز دلگرمی برای فعالیت بیشتر را از دست خواهند داد. وی افزود: شرکت در انتخابات حقوق سیاسی، عقلی و دینی ملت ایران است و آنان باید از این حق خود استفاده کنند.

پیش از صحبت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، امام جمعه مرند و امام جمعه جلفا، نماینده طلاب مرند و جلفا در حوزه علمیه قم و سه تن از طلاب به نمایندگی از فضلا و نخبگان به ایراد سخنرانی پرداختند./*

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 1 اسفند 1398
  • ساعت 09
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh