امـروز : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 23 فروردين 1399
کد 20713

مردم قدردان پاسدارانِ سلامت و مدافعانِ بهداشت هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تخصص و تعهد کادر درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی باعث کاهش شیوع ویروس کرونا شده و مردم قدردان زحمات همه پاسداران سلامت و مدافعان بهداشت هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار تیم علمی درمان بیماری کرونا در استان با بیان اینکه بسیاری از کشورهای پیشرفته هنوز در کنترل کرونا عاجز هستند، گفت: ایران اسلامی به همت پزشکان متخصص و متعهد و کادر درمانی مجرب و همچنین همدلی و صمیمیت آحاد مردم، ملت ما در مبارزه با این بحران جدید بسیار خوش درخشیده است.

امام جمعه تبریز کادر درمانی را مجاهدان سربلند آزمون سربلند کرونا عنوان کرد و گفت: پزشکان متعهد و کادر درمانی متخصص در بیمارستان با تلاش شبانه روزی خود، درمان بیماران را بزرگترین دغدغه خود قرار داده اند.

وی در ادامه با اشاره به پشتیبانی مردم از کادر درمان کشور گفت: مردم قدرشناس ما علاوه بر دعای خیر و قدرشناسی از زحمات پزشکان و پرستاران، مساجد را پایگاهی برای فداکاری، ایثار و صمیمیت کرده اند و با تولید و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم، پشتیبانی خود را از کادر درمانی کشور به منصه ظهور رساندند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: نوع دوستی مردم در همراهی از “ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت”و”پویش رحمت” متجلی شده است و حرکت های ارزشمندی برای حمایت از کادر درمانی و دست گیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از بحران کرونا شروع شده که تداوم آن هم را در ماه مبارک رمضان شاهد خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش انفاق در ماه مبارک رمضان گفت: همان طوریکه پیشگامی طلاب حوزه علمیه تبریز با اقدام جهادی خود در تدفین متوفیان کرونا با کادر بهداشت و درمان همراه شدند و حرکت ارزشمندشان مورد تفقد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، در رزمایش انفاق هم با همت مردم آذربایجان پیشگامی این خطه بار دیگر به اثبات خواهد رسید./*

  • نوشته شده
  • در شنبه 23 فروردين 1399
  • ساعت 10
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh