امـروز : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
تاریخ : پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399
کد 20908

مردم به مجلس یازدهم امید دارند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم در گام دوم انقلاب به مجلس جوان و انقلابی؛ برای رفع مشکلات و توسعه همه جانبه کشور امید دارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با منتخبین مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر همدلی نماینده مردم و مسئولان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان گفت: همت بلند و اقدامات ارزشمند نمایندگان و مسئولان استان در طول ادوار گذشته برای توسعه همه جانبه خطه آذربایجان قابل تقدیر است، اما برای رسیدن به ایده آل های جامعه اسلامی کافی نیست.

امام جمعه تبریز افزود: توسعه راه های استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام در این حوزه و تدوین برنامه های عملی برای ارتقاء جایگاه تولید و جهش در این بخش از مطالبات به حق مردم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد. وی با تاکید بر اینکه منتخبان باید با وحدت و همدلی گره گشای مشکلات مردم باشند، تصریح کرد: وکلای ملت در بهارستان با کسب اعتماد مردم، رقابت های انتخاباتی را به رفاقت و وحدت تبدیل کرده اند و این همدلی گره گشای مشکلات ایران اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه منتخبین به ویژه عزیزانی که دوره نخست خدمتی را تجربه می کنند با برگزاری نشست های هم اندیشی و دیدارهای کاربردی مستقیم با مردم، اشراف خود را بر مشکلات و معضلات استان و کشور گسترش دهند تا به یاری حق نمایندگانی شایسته برای استان آذربایجان شرقی باشند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: رفع معضلات کسب و کار، توجه به امر صادرات و واردات، رفع مشکلات مؤسسات کارآفرین جزو اولویت های کاری وکلای ملت در بهارستان باشد.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: با وجود سوء تبلیغ ها و وسوسه های شیطانی دشمنان، سالمترین و کم حاشیه ترین انتخابات را تجربه کردیم و این مشارکت بار دیگر حاکمیت مرم سالاری دینی را به رخ دنیا کشید.

پورمحمدی با اشاره به ظرفیت های بزرگ استان و همچنین مشکلات موجود در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی افزود: باید برای رفع مشکلات اشتغال مردم استان اقدامات جهادی و موثر داشته باشیم.

استاندار با تاکید بر ضرورت شتاب دهی برای پیشرفت استان در تمامی زمینه ها گفت: باید فارغ از سلایق و گرایش های سیاسی با عقل جمعی برای رفع مشکلات و معظلات استان هم قسم شویم و همگام باشیم.

در این دیدار تعدادی از منتخبین مردم به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات استان پرداختند./*

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399
  • ساعت 09
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh