امـروز : شنبه 15 ارديبهشت 1403
تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1399
کد 21679

اراده های جدی، راه های نفوذ غرب در آموزش و پرورش را مسدود کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در ایران اسلامی جایی برای سبک زندگی معیوب ویرانگر غربی وجود ندارد و باید اراده های جدی، راه های نفوذ غرب در آموزش و پرورش را مسدود سازد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در برنامه تلویزیونی پیام جمعه با اشاره به اهمیت تربیت کودکان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با روسای آموزش و پرورش کشور نکته تکراری اما دردآور را مورد اشاره قرار دادند و فرمودند”مهد کودک ها متاسفانه رها است”.

امام جمعه تبریز افزود: این نگرانی قبلاً هم ضمن فراگیر شدن سند منحوس ۲۰۳۰ بیان شده بود، اینکه اگر رها کنیم دیگرانی هستند که آنها را تصاحب کنند و مثل مهد کودک ها دیگران می آیند، بچه های مردم را میگیرند میبرند و تربیت های غلط میدهند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع از منظر مقام معظم رهبری تاکید کرد: رهبری در جایی دیگر فرمودند لُبّ کلام و جان کلام در سند ۲۰۳۰ این است که شماها که انسان متدین و علاقمند به کشور و آینده آن هستید در کلاس درستان سرباز برای غرب درست کنید.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: موضوع مشخص، حکم صریح، آنچه می ماند اقدامی انقلابی است برای تصویب قوانین و مصوبات لازم به منظور خاتمه بخشی به بگومگوهایی که رهبری به آن اشاره فرموده اند.

امام جمعه تبریز از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئولان مرتبط و شبکه عظیم روحانیت خواست: پیشنهاد میشود دستگاه های مذکور با تکیه بر یک اراده قوی، برای حفظ سلامت جامعه اسلامی و به منظور مسدود کردن این راه نفوذ تمام قد و مسّرانه به پیگیری این مطالبه به حق که توسط مقام معظم رهبری و مردم عزیزمان مطرح است، بپردارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه نباید تا حصول نتیجه این حرکت به کندی و یا خدای نکرده به فراموشی سپرده شود، گفت: نمایندگان محترم مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی، روحانیت و مسئولان فرهنگی برای لبیک به نهیب امام حکیم و رهبر فرزانه انقلاب که در اولین مواجه با این ویروس فرهنگی فرمودند؛ اقدام درخور توجهی میتواند باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: اینجا جمهوری اسلامی است و باید مبنای تربیت کودکان در آن اسلام و قرآن باشد./*

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 14 مهر 1399
  • ساعت 10
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh