امـروز : شنبه 15 ارديبهشت 1403
تاریخ : يکشنبه 18 آبان 1399
کد 21994

ایران مصمم به تکمیل چرخه تولیدات تسلیحاتی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رونمایی از رگبار موشکی ایران پس از پایان تحریم های تسلیحاتی نشان میدهد که ایران در تکمیل چرخه تولیدات تسلیحاتی خود مصمم است و در دوران تحریم از همه تهدیدات فرصت سازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در برنامه تلویزیونی پیام جمعه با بیان اینکه سربازان مقتدر کشورمان تحقق ایران قوی را در میدان عمل به ظهور می رسانند، گفت: با رونمایی از رگبار موشکی؛ در شرایطی که عده ای در داخل همه بحث و جدال ها را به جدال ترامپ و بایدن سوق داده اند سپاه بیدار ما بی توجه و بی اعتنا به فضا سازی های کاذب نشان داد تنها راه اقتدار چشم دوختن به داخل و قدرت و توان دانشمندان و صنعتگران جوان و میهن دوست انقلاب است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه وجود امنیت زیر ساخت اصلی معیشت و سلامت جامعه است، افزود: با رونمایی از این سامانه این نکته به اثبات رسید که پیوند علم، ایمان و روحیه جهادی با فناوری و صنعت و کم شدن فاصله دانشگاه و صنعت و همچنین خروجی تحقیقات علمی در میدان عمل به نفع منافع ملی و امنیت کشور و محصولات شگفت آفرین و نوین خواهد بود.

وی با اشاره به پیام قاطع و به بیان فرمانده کل سپاه در رونمایی از رگبار موشکی ایران گفت: برای ما این دولت و آن دولت فرقی ندارد ما به سیاست های راهبردی دولت خودمان که برای بازدارندگی دفاعی است، هر گونه حرکت تحریک آمیز دشمن را با رگبار موشکی روبه رو خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: رهبر انقلاب فرمودند دوران بزن در رو تمام شد، دشمن اگر یکی بزند ده تا خواهد خورد و این اقدام عینیت بخشی به بیانات فرماندهی معظم کل قوا بوده و محصولات راهبردی دیگر در راه است.

امام جمعه تبریز حضور همزمان فرمانده سپاه و مذاکره با وزیر صمت برای ورود سپاه در کنترل بازار کالا و نیز موج سوم مقابله با کرونا دو ضلع دیگر جهاد تحسین بر انگیز فرزندان سپاهی ملت ایران اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: رونمایی از رگبار موشکی ایران در آستانه سالروز شهادت پرچم دار اقتدار موشکی ایران، دانشمند پارسا و انقلابی یعنی سردار شهید حسن طهرانی مقدم نشان از راهی که آن شهید والامقام و شهدای اقتدار ملی گشوده اند و با قدرت و توان بیشتر در حال پیمودن است و تا فتح قله های اقتدار تداوم خواهد یافت./*

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 18 آبان 1399
  • ساعت 10
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh