امـروز : شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاریخ : دوشنبه 3 آذر 1399
کد 22098

تحریف ناكارآمد نمایی نظام جمهوری اسلامی به موازات تحریم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: به موازات تحریم یك جریان تحریف هم از سوی دشمن در تلاش است حقایق را واژگون نشان دهد، این حرکت مذبوهانه تحریف ناكارآمد نمایی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه با اشاره به تلاش های مذبوهانه دشمن علیه ملت ایران گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات عید قربان فرمودند “به موازات تحریم یک جریان تحریف هم هست، محوری ترین تحریفی که تقریباً همه شایعات، دروغ پراکنی ها، شبهه افکنی ها و جنگ روایت ها را جهت دهی میکند و تمام این شیطنت ها را به «جریان تحریف» مُبدل میسازد، تحریف ناکارآمد نمایی نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه تبریز از این تلاش ها بعنوان جنایت علیه ملت ایران یاد کرد و ادامه داد: دشمن واقعیات کشور ما، و همین طور واقعیات مرتبط با کشور ما از سوی دشمن تحریف میشود. وی در ادامه با اشاره به ویژگی ها و مأموریت دولت جوان حزب اللهی تا چشم انداز ۱۴۰۴ گفت: از ویژگی های ممتاز دولت آینده، قرار گرفتن در مقطع زمانی سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ است، سال ۱۴۰۴، سال تحقق سند چشم انداز بیست ساله ایران اسلامی است. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه سند ۱۴۰۴ به تصریح رهبر معظم انقلاب بعد از قانون اساسی، سندی به اهمیت سند چشم انداز نداریم، ادامه داد: بر اساس این سند آینده ای برای کشور ترسیم شده است که اگر محقق نشود باعث عقب ماندگی کشور می شود.

 

امام جمعه تبریز گفت: با اتمام این دولت، تقریبا ۸۰% زمان تحقق چشم انداز سپری خواهد شد و دولت بعدی، باید حداکثر تلاش خود را به کار گیرد تا در زمان باقی مانده، ۲۰% سند چشم انداز را محقق سازد. وی با تاکید بر اینکه تحقق سند چشم انداز به دست دولت جوان حزب اللهی خواهد بود، گفت: مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش برای روی کار آمدن چنین دولتی، اهمیتی مضاعف می طلبد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه نوع مواجهه رهبر معظم انقلاب با مسائل کشور فرهنگی است، گفت: شبکه نورانی ائمه جمعه کشور و روحانیون در امتداد شبکه منوِّر ولایت باید راهبری ملی امام المسلمین را، در عرصه منطقه مأموریتی خود، راهبری منطقه ای نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص ویژگی های فرهنگ جامعه ایران در افق این چشم انداز گفت: ایران اسلامی در افق ۱۴۰۴ باید برخوردار از هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی، پیشتاز در اخلاق و رفتار حسنه، دارای جایگاه نخست در عرصه های فرهنگی و هنری و الهام بخش امت اسلامی و مستضعفان با تعامل فرهنگی مؤثر و سازنده در سطح جهانی باشد./*

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 3 آذر 1399
  • ساعت 10
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh