امـروز : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
تاریخ : دوشنبه 20 بهمن 1399
کد 22829

انقلاب اسلامی با تداوم حضور مردم قوام یافته است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تنها انقلابی که با نقش آفرینی آگاهانه مردم پیروز شد و همچنان با حضور مردم پایدار مانده؛ انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در رزمایش کمک مومنانه بسیج کارگری سپاه عاشورا با بیان اینکه با پیروزی انقلاب حضور مردم به پایان نرسیده است، گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم به ثمر نشست و پس از دوران پیروزی و در صحنه های حساس و سرنوشت از جمله مقابله با توطئه و ترورها و همچنین جنگ تحمیلی و حضور در جبهه مقاومت اسلامی ملت ایران با تقدیم فرزندان خود پای آرمان های خیزش اسلامی شان ایستاده اند.
امام جمعه تبریز با تاکید بر قدرشناسی از مردم از سوی مسئولان اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا بسیج مردمی همچون دیگر صحنه های انقلاب وارد میدان عمل شدند که با ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و تهیه و تولید ماسک و لباس های بیمارستانی آغاز شد و با تهیه و توزیع بسته های معیشتی و رزمایش کمک های مومنانه تداوم یافت و امروز در قالب طرح شهید سلیمانی و شناسایی به موقع بیماران قوّت گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به مدیریت ناکارآمد کشورهای مدعی در برابر ویروس کرونا گفت: بارها رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرده است که اگر نبود طرح شهید سلیمانی و مشارکت مردم برای مقابله با این بیماری ما موفق به شناسایی بیماران نمی شدیم و این نشان از مدیریت کارآمد بیماری کرونا با نقش آفرینی مردم در نظام اسلامی دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با حضور بسیج مردمی و نقش آفرینی داوطلبانه آنها امروز فوتی های کرونایی با رعایت کامل موازین شرعی کفن و دفن میشود و همچنین پایگاه های مقاومت بسیج مساجد با تهیه و توزیع بسته های معیشتی از نیازمندان جامعه دستگیری میکنند.
امام جمعه تبریز از اهتمام سپاه عاشورا در ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و توزیع بسته های معیشتی، همراهی اداره صنعت، معدن و تجارت استان در هدایت خیران و تامین اقلام مورد نیاز آنها برای توزیع در بین نیازمندان و کارخانجات استان در تغییر خطوط تولیدی برای استحصال مواد ضدعفونی قدردانی کرد./*

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 20 بهمن 1399
  • ساعت 15
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh