امـروز : جمعه 14 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400
کد 23515

امام جمعه تبریز تاکید کرد؛ اولویت جامعه ما ثبات و امنیت در عرصه اقتصاد و تأمین حداقل‌هاى معیشتى است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: بى‌هنرى آفت كار فرهنگى و گفتمان‌سازى است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در برنامه تلویزیونی پیام جمعه با بیان اینکه بى‌تدبیرى های چند سال گذشته پیشرفت کشور را کُند کرده است، گفت: در سال های گذشته ضعف‌هاى جدى در اداره کشور، حل مشکلات معیشتى را در گرو یارى گرفتن از بیگانگان دانست و پیشرفت کشور را با فرصت‌سوزى‌ها، کُند کرد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر تولید گفتمان جذاب و فراگیر برای تحقق دولت جوان حزب‌اللهى‌ ادامه داد: گفتمانى جذاب و مورد اعتماد خواهد بود که برآمده از نیازهاى واقعى جامعه باشد و براى حل معضلات و مشکلات مردم راهکار ارائه کرده باشد.

وی با بیان اینکه گفتمان‌هاى انتزاعى خیلى زود بى‌اعتبارى میشود، ادامه داد: گفتمان‌هاى انتزاعى شاید براى مدتى افکار عمومى را مشغول خود سازند اما خیلى زود بى‌فایدگى آنها آشکار مى‌شود و اعتراض هواداران را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه گفتمان انقلابی باید بتواند پاسخگوى پرسش‌هاى افکار عمومى باشد، اظهار داشت: لازمه این امر وجود راهکارهاى متنوع، آسان و سریع براى پاسخگویى، ارتباط نزدیک و در میدان با مردم، فعال شدن رسانه‌ها و حضور مستمر فعالان این جریان در میان مردم و رفع سوالات و ابهامات است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: گفتمان انقلابى براى فراگیر شدن باید از همه ابزارهاى رسانه‌اى بالاخص ظرفیت فضاى مجازى بهره گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه گفتمان انقلابى براى کسب جذابیت، نیازمند تجهیز به زبان هنر است، گفت: این هنر است که مى‌تواند مفاهیم متعالى را در اذهان عمومى نهادینه کند و در قلب و جان افراد، با هر سطحى از درک و دانایى نفوذ دهد و ماندگار سازد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: بى‌هنرى آفت کار فرهنگى و گفتمان‌سازى است.

امام جمعه تبریز گفت: امروز اولویت و فوریت نیازهاى جامعه، ایجاد ثبات و امنیت در عرصه اقتصاد و تأمین حداقل‌هاى معیشتى است که متأسفانه در سال‌هاى اخیر به‌دلیل بى‌تدبیرى و ضعف‌هاى جدى در اداره کشور و با فرصت‌سوزى‌هاى آن را کُند کرده است./*

  • نوشته شده
  • در شنبه 28 فروردين 1400
  • ساعت 10
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh