امـروز : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
تاریخ : دوشنبه 13 آذر 1396
کد 2392

مردمی بودن نخستین ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی گفت: حضور گسترده مردم در برهه های مختلف و سرنوشت ساز کشور ضامن بقا و استمرار نظام جمهوری اسلامی است و این ویژگی منحصراً در انقلاب ملت ایران دیده میشود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در اولین جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی یوم الله نهم دی و ایام الله دهه فجر با بیان اینکه حضور پرشور و با صلابت ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف دشمن شکن بوده است، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در زندگی مردم، نظام جمهوری اسلامی مشروعیت و مقبولیت بالایی در بین آحاد ملت دارد و این موضوع در حضور باشکوه جشن بیست و دوم بهمن و گرامیداشت نهم دی مشهود است .

امام جمعه تبریز افزود: روز استقلال همه کشورها روزی بزرگ و عزیز به حساب می آید اما تنها کشوری که مردم، پیروزی استقلال کشورشان را جشن میگیرند، ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری باشکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن اظهار داشت: مردم با بصیرت و حضور در جشن پیروزی انقلاب از اهداف بلند و مقدس انقلاب اعلام حمایت می کنند، اما باید مسئولان آگاه باشند این حضور به معنی رضایت از اقدامات آنها نیست.

وی ایام الله دهه فجر و گرامیداشت نهم دی را روزهای تاریخی نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: برای ماندگاری و انتقال آموزه ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل آینده باید فلسفه این خیزش انقلابی مردم بر پایه بصیرت افزایی نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به فتنه سال ۸۸ و نقشه های شوم دشمنان نظام در آن برهه تاریخی، گفت: آتش زدن بانک ها و تخریب اموال عمومی تنها یک روی سکه از این فتنه بود و بر روی دیگر این سکه نقشه ای بود که دشمن بواسطه آن قصد براندازی حکومت اسلامی داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: از برکات این حادثه فراموش نشدنی، بصیرت افزایی آن بود که باعث شد آحاد ملت با تمام سلایق در ۹دی ماه به خیابان ها بیایند و توطئه های دشمنان را خنثی سازند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه طراحان فتنه ۸۸ بیگانه بودند و برخی عوامل داخلی در پی بی بصیرتی، آنها را همراهی میکردند، اظهار داشت: در یوم الله ۹دی کسانی که ناخواسته به دشمن کمک میکردند به خطای خود متوجه شدند و با بصیرت بیشتر در حمایت از نظام اسلامی در برابر استکبار ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم با تاکید بر برگزای هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت نهم دی گفت: امسال با توجه به تهدیدات جدید دشمن به خصوص توطئه های عربستان در بازداشت شاهزادگان سعودی و مواضع تند علیه ایران و یاوه گویی های رییس جمهور جوان فرانسه علیه کشورمان و همچنین پیروزی جبهه مقاومت علیه تکفیری ها برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن و ۹دی ماه از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تشریح وظایف ۲۳ کمیته اجرایی مراسمات ۹ دی و ۲۲ بهمن، گفت: تبیین ابعاد مختلف توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و پیروزی های جبهه مقاومت در برابر داعش از اهداف برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و نهم دی ماه میباشد./*

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 13 آذر 1396
  • ساعت 14
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh