امـروز : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 1 آبان 1400
کد 24371

در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی؛

به نیروهای جوانِ انقلابی و نخبه میدان داده شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه همه به استاندار جدید استان کمک کنند، گفت: باید به نیروهای جوانِ انقلابی و نخبه میدان داده شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تکریم و معارفه استاندار استان با بیان اینکه از همه چهره‌ها و شخصیت ها و افراد ذی نفوذ استان تقاضا دارم برای همکاری با مسئولان اجرایی اهتمام کنند، گفت: از همه گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی فعال در ستادهای انتخاباتی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استدعا دارم تا با وحدت و صمیمیت به استاندار جدید این خطه برای توسعه و آبادانی آن کمک کنند.
امام جمعه تبریز افزود : کوتاهی در همراهی استاندار منتخب دولت در پیشبرد برنامه های توسعه ای استان را با مشکل مواجه خواهد کرد.
وی با اشاره به اشراف استاندار جدید آذربایجان شرقی به مسایل و مشکلات مبتلا به استان گفت: استاندار جدید شناخت خوبی از مسائل مرزی دارد و در سال ۹۸ که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال آشوب آفرینی و اغتشاش در کشور بودند، با همراهی فرمانده انتظامی و مدیرکل اطلاعات استان دست به دست هم داده و با راهنمایی استاندار وقت به عنوان رئیس شورای تامین استان، شرایط را مدیریت کردند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: سردار خرم، استاندار جدید آذربایجان شرقی در مسئولیت قبلی خود در روزهای سختی مثل زمین لرزه سراب و میانه و بویژه همه گیری کرونا در کنار مردم بود.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه از نمایندگان مجلس هم خواست برای اجرایی شدن منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و حل مشکلات اقتصادی، معدنی و بویژه احیای دریاچه ارومیه، مسئولان استان را حمایت و با همدیگر هم افزایی داشته باشند.
امام جمعه تبریز با تقدیر از خدمات استانداران اسبق و سابق گفت: دکتر پورمحمدی همکاری صمیمانه ای داشت و در مشورت کردن امور پیشتاز بود؛ وجود ایشان به عنوان یک چهره دانشگاهی و دانشمند برای استان یک اعتبار بود و خدمات ارزشمند ایشان را ارج می نهیم.
وی افزود: استاندار سابق در تصمیم‌گیری‌ها هیچ گاه مسائل جناحی را در نظر نمی گرفت، بلکه مصالح جامعه و استان را مد نظر داشت و نقش پدری را برای ادارات و نهادها ایفا میکرد./*
  • نوشته شده
  • در شنبه 1 آبان 1400
  • ساعت 01
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در سه شنبه 11 آبان 1400
  • ساعت 12
  • توسط abdolah asadi
نظرات شما
captcha refresh