امـروز : چهارشنبه 29 فروردين 1403
تاریخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401
کد 24672

در مراسم گرامی داشت ۱۲بهمن؛

ناکامی پیاپی دشمنان در شکست دادن انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: توطئه های دشمنان در طول ۴۴ سال گذشته برای شکست دادن انقلاب اسلامی نقش بر آب شده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم گرامیداشت ۱۲بهمن و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: وحشت استکبار جهانی از انقلاب اسلامی از همان بدو تأسیس نظام جمهوری اسلامی بود و این وحشت با قدرتمند شدن ایران اسلامی بیشتر و بیشتر می‌شود، زیرا پیش بینی آن‌ها برای شکست انقلاب ظرف مدت ۶ ماه پس از ۲۲بهمن غلط از آب درآمد.
وی با بیان اینکه طی ۴۴ سال گذشته دشمنان اسلام و انقلاب پیچیده‌ترین نقشه‌ها برای براندازی را علیه نظام تدارک دیدند، گفت: با تمام این توطئه‌ها و فتنه انگیزی ها، انقلاب اسلامی بر سرعت پیشرفت و ترقی خود روز به روز افزوده است و این برای دشمنان به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم آشکار شدن قدرت نرم جمهوری اسلامی و آثار و برکات آن در بین مردم جهان را یکی از دلایل حقانیت مردم ایران در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های خود دانست و اضافه کرد: مسیر این انقلاب رو به جلو و پیشرفت است، اما باید تلاش کرد تا این مسیر تقویت شود که این موضوع جز با بهره گیری از جوانان ممکن نمی‌شود، زیرا غفلت از جوانان منجر به بروز انواع مشکلات خواهد شد.
امام جمعه تبریز از مسئولان اجرایی خواست تا با احصا و شناسایی کمبود‌ها و مشکلات و نیز اصلاح روش‌ها و مسیرها، راه انقلاب اسلامی را بیش از پیش با صلابت‌تر ادامه دهند.
وی خاطرنشان کرد: پیوند مردم ایران با کشور‌های مسلمان، دوست و دیگر کشور‌های جهان ناگستنی و از برکات بسیار موثر انقلاب اسلامی است و با وجود توطئه‌های بزرگ دشمنان اسلام و انقلاب این پیوند‌ها هرگز از بین نخواهد رفت.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و برخاسته از متن مردم است این انقلاب امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که در عرصه‌های مختلف طی ۴۴ سال خوش درخشیده و به دستاورد‌های بسیار عظیمی رسیده که این مسیر پرصلابت باید همچنان تداوم یافته و بلکه با بهره مندی از نیروی انسانی متعهد، متخصص و جوانان انقلابی تقویت شود.
وی با اشاره به بازدید‌های خود از آیین‌های مختلف دینی و مذهبی از جمله اعتکاف در سال گذشته، اظهار داشت: بسیاری از جوانانی که در این مراسم معنوی حضور داشتند، دارای تیپ و ظاهری متفاوت‌تر بودند که این امر نشان دهنده عشق و علاقه جوانان امروز به مبانی دینی و اسلامی است./*
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 12 بهمن 1401
  • ساعت 14
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh