امـروز : جمعه 7 ارديبهشت 1403
تاریخ : دوشنبه 11 دي 1396
کد 3793

اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در همایش بصیرت افزایی فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح استان، با اشاره به تجمعات اخیر در شهرهای مختلف در خصوص مسائل اقتصادی گفت: امروز رضایتمندی عمومی اولویت اول امنیت کشور است و انتظار میرود دولت همه توان خود را برای رفع موانع و مشکلات اقتصادی به کار گیرد و اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی کند تا هم مشکل بیکاری و هم مشکل تولید حل شود.

امام جمعه تبریز افزود: اینکه ما در حوزه اقتصادی مشکلاتی داریم و مردم اعتراضاتی را دارند و مشکلات را باید رفع کرد تردیدی نیست، اما  نباید اجازه دهیم که دشمن از این فضا به نفع خود بهره برداری کند چرا که فتنه جدید دشمن این است که مردم را به کف خیابان ها بکشانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: بنابراین مردم ما که همیشه هوشیار، بیدار و با بصیرت بوده و هستند باید متوجه باشند که دشمن از فضای نارضایتی آنها بهره برداری نکند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: اهانت کنندگان به غیرت آذربایجانی ها، باید از این ملت عذرخواهی کنند.

امام جمعه تبریز افزود: تماشاگر نماهایی که در جریان دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس به غیرت آذربایجانی ها اهانت کرده اند، باید از این ملت عذرخواهی کنند.

حجت الاسلام والمسلیمن سید محمدعلی آل هاشم در همایش بصیرت افزایی فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح استان با بیان اینکه خطه قهرمان آذربایجان مهد ورزشکاران بنام استانی و ایرانی است، گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با فعالیت های فرهنگی و ورزشی افتخار آفرین، باعث افزایش تحرک و سرزندگی جوانان این مرز و بوم شده و طرفداران این تیم، پرشورترین هواداران ایران لقب گرفته اند.

وی افزود: تیم قدرتمند تراکتورسازی جایگاه والایی در بین مردم آذربایجان دارد و هواداران این تیم فرهنگی و ورزشی انسانهایی با غیرت، انقلابی و پرشور و شعور هستند که نام و آوازه ایران اسلامی را در میادین ورزشی داخلی و خارجی مطرح میسازند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه برخی افراد سودجو و فرصت طلب با اهانت به هواداران میلیونی تراکتور سازی به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق هستند، اظهار داشت: افتخار تیم تراکتورسازی تبریز به هوادارن آگاه، هوشیار و پرشورشان هست که در تمامی دیدارها تیم محبوب خود را تشویق و همراهی میکنند و اگر مسئله ای غیر ورزشی و بدور اخلاق آنها را رنجیده خاطر سازد، از طریق مراجع قانونی پیگیر حقوق تضییع شده خود میشوند.

حجت الاسلام والمسلیمن سید محمدعلی آل هاشم گفت: امروز نیاز اساسی کشور آرامش و وحدت بین آحاد ملت است و این مهم را هواداران با غیرت آذربایجانی بهتر از دیگران درک میکنند و در این راستا بار دیگر در دفاع از غیرت ملی و دینی در صحنه ها حضور خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه دشمن در کمین است و درصدد سوء استفاده از آرمان خواهی مردم بیدار و بصیر قدم برمیدارد، گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال باید هر چه زودتر با عوامل خاطی و اهانت کننده به غیرت، تیم و زبان ملت همیشه در صحنه آذربایجان برخورد کنند و بنده شخصاً تا به نتیجه رسیدن این مسله و برخورد با عوامل خاطی ورزشگاه آزادی این مطالبه عمومی را پیگیری خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به شعارهای حماسی هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه‌ها گفت: حضور تعداد کثیری از جوانان ایرانی و آذربایجانی بعنوان طرفدار این تیم در ورزشگاه‌های به حرکتی مهم تبدیل شده است که بازتاب آن را در خارج از مرزهای کشورمان می‌بینیم و رسانه‌های خارجی نیز به این موضوع توجه ویژه دارند.

امام جمعه تبریز توجه به ورزش، ورزشکاران و حامیان آنها را منویات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت:  با تمام توان پشتیبان تیم محبوب تراکتورسازی و هوداران پرشور این تیم هستم و بعنوان یکی از طرفداران این تیم از مسئولان به جد میخوام پیگیر حقوق تضییع شده این تیم مردمی و هواداران آن باشند./*

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 11 دي 1396
  • ساعت 17
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh