امـروز : جمعه 28 ارديبهشت 1403
تاریخ : يکشنبه 24 دي 1396
کد 4510

میادین ورزشی عرصه نمایش غیرت دینی و ملی هواداران تیم تراکتورسازی است/ ادب و متانت آذربایجانی ها در شعارهای سکوهای تماشاگران متجلی میشود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تحرک و سرزندگی جوانان خطه آذربایجان و هواداران تیم محبوب تراکتورسازی تبریز در میادین ورزشی غیرت دینی و ملی آنها را به نمایش میگذارد و ادب و متانت آذربایجانی ها در شعار های سکوهای تماشاگران متجلی میشود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلیمن سید محمدعلی آل هاشم در دیدار مسئولان و اعضای کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه افتخار تیم تراکتورسازی تبریز به هوادارن پرشورشان است، گفت: تیم قدرتمند تراکتورسازی جایگاه والایی در بین مردم آذربایجان دارد و هواداران این تیم فرهنگی و ورزشی نیز انسانهایی با غیرت، انقلابی، پرشور و شعور هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به  شعارهای حماسی هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه ‌ها گفت: حضور تعداد کثیری از جوانان ایرانی و آذربایجانی بعنوان طرفدار این تیم در ورزشگاه‌ها به حرکتی مهم تبدیل شده است که بازتاب آن را در خارج از مرزهای کشورمان و رسانه‌های خارجی مورد توجه قرار میگیرد.

وی توجه به ورزش، ورزشکاران و حامیان آنها را از منویات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: با تمام توان پشتیبان تیم محبوب تراکتورسازی و هواداران پرشور این تیم هستم و بعنوان یکی از طرفداران تراکتورسازی، برای کسب نتایج بهتر و عناوین قهرمانی این تیم را همراهی خواهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اهتمام مسئولان به رفع مشکلات تیم تراکتورسازی و هواداران آن اظهار داشت: مسئولان استان در چارچوب وظایفی که دارند باید درکنار این تیم پرآوازه و هواداران پرشور آن باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تقدیر از هواداران پر شور و شعور و فوتبال‌دوستان تیم محبوب تراکتورسازی گفت: برخی امیدوار بودند تا بعد از دیدار تراکتورسازی و استقلال تهران در هفته گذشته آشوبی بوجود آید، اما هواداران باشعور و فوتبالیست‌ها با هوشیاری و زمان شناسی توطئه دشمن را خاموش کردند.

امام جمعه تبریز خطاب به طرفداران تراکتورسازی تاکید کرد: مواظب باشید به هر شهری برای طرفداری از تیم تراکتورسازی می‌روید و یا تیمی به شهرمان می‌آید، ادب و احترام اسلامی رعایت شود و اگر کسی به شما بی‌احترامی کرد با ادبتان پاسخ آنها را بدهید .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم گفت: امروز نیاز اساسی کشور آرامش و وحدت بین آحاد ملت است و این مهم را هواداران با غیرت آذربایجانی بهتر از دیگران درک میکنند و در جهت دفاع از غیرت ملی و دینی، ادب و متانت آذربایجانی ها را در  شعارهای سکوهای تماشاگران متجلی میکنند./*

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 24 دي 1396
  • ساعت 21
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh