امـروز : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
تاریخ : پنجشنبه 5 بهمن 1396
کد 4802

کمیته امداد یادگار امام خمینی(ره) و امید نیازمندان واقعی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نهاد مقدس کمیته امداد، یکی از یادگاران امام خمینی(ره) است که روزنه های امید را در دل نیازمندان واقعی روشن نگه داشته است .

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه معیشت برخی از خانواده های نیازمند به این نهاد انقلابی وابسته است، گفت: در بازدیدهای سرزده ای که از مناطق حاشیه نشین تبریز داشته ام، شاهد خدمات ارزشمند کمیته امداد در بین خانواده های نیازمند بودم و براساس اذعان این افراد بی بضاعت بخش اعظمی از نیازهای مادی و معنوی آنها بواسطه یادگار ماندگار امام خیمنی (ره) تامین میشود.

امام جمعه تبریز با انتقاد از جمع آوری صندوق صدقات کمیته امداد امام خمینی از خیابان های تبریز گفت: درست نیست به بهانه رویداد فرهنگی تبریز ۲۰۱۸ به ارزش های انقلاب اسلامی بی توجه باشیم و اقدامات ناشایست را دامن بزنیم.

در ابتدا این دیدار رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه امیدواریم برنامه‌ها و تلاش نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به یک الگو در کشور تبدیل شود، گفت: تدابیر و رفتار مردمی  حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اثرگذاری خوبی دراستان گذاشته است و این اتحاد و یکدلی مردم استان آذربایجان‌شرقی در حوادث اخیر ، همه را روسفید کرد.

مهندس فتاح با اشاره به غیرت آذربایجانی و ولایت‌مداری این خطه گفت: مردم این آذربایجان همیشه کنار انقلاب و نظام بوده اند و حرکت‌های مردم آذربایجان در تاریخ کشور تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: استان آذربایجان‌شرقی در کنار شهرت “شهر بدون گدا” و “شهر بدون معتاد متجاهر” بزودی  شهر بدون نیازمند تحت پوشش کمیته امداد را نیز به لیست افتخارات خود می افزاید.

فتاح تاکید کرد: با ایمان به اینکه در نظام اسلامی فقر میتواند ریشه کن شود اطمینان داریم، در خیرین تبریز و آذربایجان این ظرفیت وجود دارد که افراد نیازمند را متمکن کنند.

رئیس کمیته امداد کشور خاطرنشان کرد: در یک زمان‌بندی مشخص در روزهای آتی تابلویی به تابلوهای  افتخارات آذربایجان اضافه میشود که آن “شهری بدون نیازمند تحت پوشش کمیته امداد” است./*

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 5 بهمن 1396
  • ساعت 18
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh