امـروز : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
تاریخ : يکشنبه 15 بهمن 1396
کد 5330

دفاع از نظام اسلامی در برابر دشمنان، مقدس ترین آرمان ملت ایران است/با تمام قوا دشمنان رابه زانو درآورده ایم

نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌شرقی گفت: هر چند در حال حاضر جنگ فیزیکی و رویارویی نظامی با دشمنان نداریم اما فرهنگ دفاع از نظام اسلامی در برابر دشمنان را مقدس ترین آرمان ملت ایران میدانیم و با تمام قوا این هدف را دنبال میکنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی که به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جهمور افتتاح شد، با بیان اینکه راه‌اندازی موزه دفاع مقدس یک اقدام فرهنگی برای نشر ارزش‌های آن دوران است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقد هستند جنگ گنجینه ای ارزشمند است و ما هم موظف به حفظ این گنج هستیم چرا که در آن دوره‌ از تاریخ؛ بسیج، سپاه، عشایر، مردم، جهادسازندگی و همه آحاد ملت برای دفاع از کیان نظام اسلامی یکپارچه در برابر دنیای استکبار ایستادند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه باید در زمان ورود به این موزه خاطرات جبهه و دفاع مقدس در ذهن ها زنده شود، گفت: ما امروز جنگ مستقیم با دشمن نداریم ولی همچنان نیازمند تفکر دفاع مقدس هستیم، زیرا فرهنگ دفاع مقدس دژی مستحکم در برابر هرگونه اختلال و مشکلات است.

وی تاکید کرد: سه دهه پر افتخار را بعد از جنگ پشت سر گذاشته ایم، که همه موفقیت ها را مدیون شهدا هستیم و باید راز سنگرهای عشق را در میان نسل جوان تبیین و تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم: ایجاد نمایشگاه و مراکز فرهنگی دفاع مقدس و برگزاری سفرهای راهیان نور را از راههای انتقال ارزش‌ها و آموزه های دینی زمان جنگ به جوانان عنوان کرد .

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز دشمن برای اثبات خود جنگ نرم و افزایش تحریم‌ها و فشارها را رویکرد اصلی خود کرده است، گفت: مردم ایران به پشتوانه ایمان و رهبری داهیانه امام خامنه ای عزیز و با الهام گرفتن از دفاع مقدس، با بهره گیری از دانش و توان متخصصان داخلی پیروزی دیگری را رقم زده و در برابر هرگونه بازدارندگی عکس العمل قاطع خواهد داشت./*

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 15 بهمن 1396
  • ساعت 14
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh