امـروز : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
تاریخ : دوشنبه 16 بهمن 1396
کد 5383

۲۲ بهمن شکوه وحدت آحاد ملت در برابر توطئه های جدید دشمنان خواهد بود/ رویکرد جشن های دهه فجر با محوریت تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: انقلاب و خیزش اسلامی مردم ایران برکات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی زیادی به ارمغان آورده است که همه ساله در روز 22 بهمن آحاد مردم با شکوه همدلی این دستاوردها را جشن میگیرند.\r\n

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه مردمی بودن و اسلامی بودن از ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب و خیزش اسلامی ملت ایران، که بر پایه عزت طلبی و استقلال خواهی مردم به پیروزی رسید، کشور مقتدری را به دنیا معرفی کرد که با دستاوردهای مادی و معنوی آن انقلاب و با وحدت کلمه و پیروی از رهبری دینی در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

امام جمعه تبریز افزود: توجه ویژه به ابعاد دینی و فرهنگی همچنین رهبری الهی و منحصر به‌فرد امام خمینی(ره) از دیگر ویژگی های برجسته خیزش اسلامی مردم ایران است و ایرانِ مستقل با گذشت ۴ دهه از عمر با برکت خود با احیای دین و معنویت و با تکیه بر دستاوردهای مختلف در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه باید دستاورد انقلاب تبیین و تشریح شود تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر ظرفیت های داخلی به پیشرفت هایی دست یافته که با دوران قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی افزود: قبل از انقلاب مدیریت کشور در اختیار مستشاران کشورهای بیگانه بود اما امروز متخصصان کشور و جوانان با باور ما میتوانیم دستاوردهای عظیمی را در حوزه‎های مختلف به ارمغان آورده اند که  باید برای نسل جوان امروزی تشریح شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مردمی بودن انقلاب اسلامی را ضامن پیروزی و بقای نظام اسلامی دانست و گفت: در دیگر کشور های جهان هم شاهد انقلاب هایی بودیم که هدایت آنها را گروه های سیاسی و جریانات حزبی برعهده داشتند، اما انقلاب اسلامی ایران با رهبری مرجعیت دینی و مردم شکل گرفت و حاکمیت آن نیز برپایه مردم سالاری دینی بنا گذاری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه وحدت نیاز اصلی امروز کشور است، گفت: با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوه و عظمت انقلاب را به نمایش می‌‌گذاریم که این از نشانه‌های نمود وحدت‌ جامعه اسلامی مان و پاسخی قاطع به همه دشمنان انقلاب خواهد بود.

در این مراسم اعضای شورای هماهنگی نیز به بیان نکته نظرات خود پیرامون برگزاری هرچه باشکوه تر شدن مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداختند./*

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 16 بهمن 1396
  • ساعت 15
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh