امـروز : جمعه 31 فروردين 1403
تاریخ : دوشنبه 15 آبان 1396
کد 629

خدمات شورای شهر و شهرداری تبریز باید در شأن مردم تبریز باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اقدامات و تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر باید در شأن کهن شهر تبریز و در شأن شهروندان آن باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام والمسلمین سیّد محمدعلی آل هاشم در دیدار  با شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تبریز شهری با پیشینه تاریخی بسیار درخشان است گفت : اقدامات و  تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر باید در شأن کهن شهر تبریز و در شأن شهروندان آن باشد.

 امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری باید از ورود به مسایل سیاسی و حاشیه ای به شدت پرهیز کنند گفت : وحدت ، همدلی و یکپارچگی بین شهردار با اعضای شورای اسلامی، رمز موفقیت و اجرای طرح ها و برنامه های اساسی برای شهر تبریز است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تکریم ارباب رجوع، مبارزه با فساد اداری و مالی و کمک به احیای مراکز مذهبی را از جمله رویکرد های مهم شهردار جدید و شورای اسلامی دور پنجم عنوان کرد.

شهردار جدید تبریز هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های مردمی و امام جمعه تبریز از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ، گفت: امروز با حمایت امام جمعه فرهیخته و پشتیبانی شورای شهر روشی جدید برای توسعه شهر کلید زده‌ایم.

ایرج شهین باهر افزود: رضایت خدا و مردم را ملاک عمل خود می‌دانم و در این راه قانون فصل‌الخطاب ما خواهد بود و سعی داریم این اصل را در مقام عمل و به شکل واقعی ثابت کنیم.

وی گفت : برنامه ‌ای که به شورا ارایه دادیم کاملا’ علمی و تخصصی است که خروجی آن تقویت شاخص‌های زندگی را هدف قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار با اشاره به  اینکه شورا برای پیشبرد سریع و علمی امورات شهری تلاش می کند گفت: 

جذب سرمایه گذار، توسعه صنعت گردشگری و افزایش بهره وری از ضرورت های مهم شهرداری تبریز است و شورای پنجم این مقولات را در سرفصل فعالیت های خود قرار داده است.

اکبرنژاد افزود: همکاری با مجموعه مدیریت شهری و استان از جمله اهدافی است که بسیاری از نارسایی ها و ناهماهنگی ها موجود را از میان برخواهد داشت.

وی با اعلام اینکه تلاش برای تحقق واقعی قانون و مقررات از نیازهای مبرم مدیریت شهری است، افزود: صیانت از محیط زیست و توسعه فضای سبز، ایجاد شرایط مناسب و مطلوب برای زندگی شهروندان از اهداف اساسی شورای شهر تبریز است./*

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 15 آبان 1396
  • ساعت 16
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh