امـروز : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
تاریخ : يکشنبه 27 اسفند 1396
کد 7218

خوشرویی و تکریم ارباب رجوع و تقویت سازمان های نظارتی در شهرداری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد/ تلاش برای تحقق بخشیدن به آرمان های شهدا، امام راحل و اهداف رهبری عبادت است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حرکت در مسیر اهداف انقلابی، خدمتگزاری، با هم‌افزایی مجموعه شهرداری ممکن میشود که در این راستا باید خوشرویی و تکریم ارباب رجوع و تقویت سازمان های نظارتی در شهرداری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار کارکنان سازمان‌ آرامستان‌های شهرداری تبریز با بیان اینکه برای عبور از مشکلات اقتصادی و معیشتی به همدلی و اتحاد نیاز داریم، گفت: دشمن از هر راهی، در جهت ایجاد فضای بی اعتمادی علیه نظام اسلامی است، اما با وحدت و همدلی می توان آرمان های شهدا، امام راحل و اهداف رهبری را تحقق بخشید.

امام جمعه تبریز افزود: البته دلبستگی و اعتماد مردم به نظام اسلامی ثابت کرده است که دشمن توان موج سواری بر خواسته های به حق آنها را ندارد و مسئولان باید با قدرشناسی از ملت در راستای رفع مشکلات آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه مراجعات عمومی به مجموعه شهرداری زیاد است، گفت: انتظارات و مطالبات مردم از این مجموعه  بالاست، اما این انتظارات باید با تکریم ارباب رجوع و رفتار انسانی و مهربانانه، توام باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: داشتن رفتار حسنه با مراجعان باعث میشود اگر حتی یک تقاضا، قانوناً امکان‌پذیر نیست، فرد متقاضی با خاطره ای خوش اداره را ترک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید برتقویت بخش‌های نظارتی در شهرداری تبریز گفت: برای رفع ذهنیت های منفی مردم، نسبت به اتفاقات گذشته و این مجموعه، باید تلاش های صادقانه استمرار یابد.

وی با اشاره به وظایف و مسئولیت های سنگین شهرداری در رویداد تبریز ۲۰۱۸ گفت: باید همگان با اهتمامی ویژه  فرهنگ آذربایجان، مفاخر و مشاهیر بزرگ این خطه را به میهمانان و گردشگران کشورهای اسلامی معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم همچنین با تقدیر از کارکنان سازمان آرامستان وادی رحمت، تلاش های این مجموعه را ستودنی برشمرد.

در ابتدای این دیدار احد فلاحی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه گفت: تکمیل و بهره برداری از فاز دوم مسقف سازی مقبره الشهدای تبریز در سال ۹۷ ، ایجاد پارکینگ خودرویی در زمینی به مساحت ۵ هکتار، اختصاص زمین جهت ایجاد ۲۰ هزار قطعه قبر برای مواقع بحران و اضطرار، ایجاد تالار و رستوران با سرمایه گذاری بخش خصوصی را از جمله برنامه های در حال اجرای این سازمان  عنوان کرد./*

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 27 اسفند 1396
  • ساعت 14
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh