امـروز : جمعه 28 ارديبهشت 1403
تاریخ : چهارشنبه 15 فروردين 1397
کد 7642

جوانان جهادی و انقلابی قرارگاه خاتم الانبیاء کشور را در مسیر توسعه و آبادانی قرار داده اند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء مایه افتخار کشور است و جوانان جهادی و انقلابی این مجموعه با نقش آفرینی در حوزه اقتصادی کشور، توسعه همه جانبه را در پروژه بزرگ عمرانی متجلی ساخته اند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار موسسات فعال قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء استان با بیان اینکه این مجموعه با اجرای پروژه های بزرگ عمرانی و اقتصادی ارزشمند، کشور را در مسیر توسعه و آبادانی قرار داده است، گفت: نیروهای متخصص و جوان ایرانی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با نقش آفرینی در توسعه کشور در راستای هدف گذاری های اقتصادی رهبر معظم انقلاب پروژه های بزرگ عمرانی را با تکیه بر توان داخلی اجرا میکنند.

امام جمعه تبریز افزود: حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز با هوشیاری و دوراندیشی در تعیین شعارهای سال، طی ۱۰سال اخیر پویایی اقتصاد ملی را مقدم بر همه موضوعات عنوان کرده اند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز با تمسک به این آموزه دینی و ملی گام های موثری برای عمران و آبادانی کشور برداشته اند.

وی با بیان اینکه دشمن مترصد موقعیتی برای نفوذ و ضربه زدن به پیکره نظام اسلامی است، گفت: دشمنان ملت ایران چون توان رویارویی نظامی با اراده های پولادین جوانان کشور ما را ندارد هر روز  توطئه ای جدید علیه انقلاب اسلامی طراحی میکنند.

حجت الاسلام والمسلیمن آل هاشم افزود: حراست و صیانت از جبهه های اعتقادی و اقتصادی کشور وظیفه ای همگانی است و نسل جدید با روحیه جهادی و انقلابی در این عرصه نقش بی بدیل ایفا میکنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تقدیر از خدمات انجام یافته توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سطح کشور و استان دیدار با موسسات فعال این قرارگاه را امید آفرین دانست و گفت: پروژه های بزرگ و سختی که مجموعه خاتم الانبیاء سپاه انجام میدهد از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

در ابتدای این دیدار مدیران موسسات فعال قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از آخرین وضعیت پروژه های خود گزارشی ارائه دادند./*

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 15 فروردين 1397
  • ساعت 15
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh