امـروز : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
تاریخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397
کد 8152

اقتدار نیروهای مسلح ابهت پوشالی استکبار و هم پیمان های منطقه ای آنها را در هم شکسته است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آنچه امروز ابهت پوشالی استکبار و هم پیمان های منطقه ای آنها را در هم شکسته است، اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آنچه امروز ابهت پوشالی استکبار و هم پیمان های منطقه ای آنها را در هم شکسته است، اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح است و در مقابل این لشکر الهی سپاه و ارتش، نه رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی خائن هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در تبریز با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی و روز پاسدار و جانباز گفت: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور مرهون حماسه آفرینی ها و پایمردی نیروهای مسلح است.

امام جمعه تبریز افزود: از روز  ۱۹بهمن ۵۷ و با پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی، به غائله های کشور پایان داد و نقش آفرینی و از جان گذشتگی صحنه های فراموش نشدنی در تاریخ کشور به یادگار گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم با بیان اینکه نیروهای مسلح در طول ۴۰سال عمر انقلاب در مقابل تمامی قدرت های جهان ایستادند و اقتدار خود را برای جهانیان نشان دادند، تصریح کرد: امروز نه اسرائیل، نه آمریکا و نه عربستان سعودی خائن در مقابل اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به هجمه ها علیه ارتش از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب گفت: از همان روزهای اول تبلیغات دشمنان علیه ارتش را آغاز و به دنبال آن انحلال ارتش مطرح شد.

وی افزود: تداوم این مشکلات فرماندهان ارتش را بر آن داشت تا از امام خمینی(ره) کسب تکلیف کنند و ایشان با فرمان تاریخی ۲۸ فروردین همه مردم را به حفظ ارتش و ارتشیان و حفظ نظم و رعایت سلسله مراتب توصیه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در پیام امام عظیم الشان آمده است؛ ارتش جمهوری اسلامی باید به رعایت سلسله مراتب اقدام کند و تخلف از آن تخلف از اسلام است و این است که امروز شاهد ولایت‌مداری ارتش در طول این سال‌ها بوده‌ایم.

امام جمعه تبریز گفت: به همین خاطر است که رهبر معظم انقلاب، ارتش را ارتش حزب الله نامیدند و ارتش را در تراز اسلام خطاب کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تاکید کرد: همه ما منتظر وعده رهبر معظم انقلاب هستیم و به اذن الهی  تا چند سال آینده رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد./*

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 29 فروردين 1397
  • ساعت 15
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh