امـروز : جمعه 14 ارديبهشت 1403
تاریخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397
کد 8378

مبنای سند حقوق شهروندی احترام به حقوق قومیت های ایرانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : توجه به مدیریت واحد شهری و احترام به حقوق قومیت های مختلف ایرانی باید جزء اولویت های سند حقوق شهروندی کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : توجه به مدیریت واحد شهری و احترام به حقوق قومیت های مختلف ایرانی باید جزء اولویت های سند حقوق شهروندی کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار شهین دخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه بی مهری به مردم تبریز لطمه به وحدت ملی است، گفت : گاهی دیده می شود در پوشش تئاتر، یا فیلم ها و یا در اظهار نظر مسئولی از روی سهو مطلبی گفته می شود که مشکلات فراوانی را به دنبال دارد و چه بسا به وحدت ملی لطمه می زند.

امام جمعه تبریز افزود: آذربایجان خالق نهضت مشروطه و سربلند تاریخ ایران در انقلاب و دفاع مقدس است، که همواره در پاسداری از ارزش های دینی و حریم ولایت پیشگام بوده و از این رو بی مهری به آنها از هیچ کسی و هیچ نهادی پذیرفته نیست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه تفرقه افکنی بین اقوام مختلف ایران توطئه دشمنان برای ایجاد اختلاف و لطمه به وحدت ملی است، تصریح کرد : مردم و مسئولان با آگاهی و هوشیاری به نقشه های دشمنان اهداف نظام اسلامی را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار میدهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر توجه به مدیریت واحد شهری و اثرات آن در تامین حقوق شهروندی گفت : در هیچ کشوری مانند کشور ما در امور شهری این چنین شاهد تعدد مدیریت نیستیم و لازم است در این ارتباط به یک وحدت رویه مناسب دست یابیم .

وی نقش دستیار ویژه رییس جمهوری در حوزه حقوق شهروندی را به دلیل موضوعیت و جایگاه مسئولیتی مهم ارزیابی کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به وجود همدلی و هماهنگی در میان مدیران و مسئولان استان ابراز امیدواری کرد با تلاش دولت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همت مسئولان گام های مهمی در تامین اهداف نظام و خدمت به مردم برداشته شود.

در این دیدار مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور نیز گزارشی از اقدامات انجام یافته در حوزه سند حقوق شهروندی ارائه داد./*

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 3 ارديبهشت 1397
  • ساعت 18
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh