امـروز : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397
کد 8529

تکریم جوانان و میدان دادن به آنها تداوم مسیر انقلاب را هموارتر میکند/ آینده با نشاط، سربلند و مقتدر ایران اسلامی با اعتماد به جوانان میّسر میشود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : دشمنان برای تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی عقاید و اندیشه های جوانان کشور را هدف قرار داده اند، که با تکریم جوانان و با میدان دادن به آنها تداوم مسیر انقلاب را هموارتر میشود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : دشمنان برای تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی عقاید و اندیشه های جوانان کشور را هدف قرار داده اند، که با تکریم جوانان و با میدان دادن به آنها تداوم مسیر انقلاب را هموارتر میشود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جوانان و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه ارتقا سطح علمی، تذهیب و ورزش سه رکن اصلی تربیت اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: آینده با نشاط، سربلند و مقتدر ایران اسلامی با اعتماد به جوانان میّسر میشود و در این زمینه متولیان امر وظایف سنگینی بر عهده دارند.

امام جمعه تبریز افزود: جوانان کشور مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند و موفقیت های روز افزون عرصه های مختلف صنعتی، تولیدی، هسته ای، المپیادهای علمی و ورزشی مرهون تلاش های نخبگان جوان این مرز و بوم هستیم.

وی با اشاره به حضور جوانان در مساجد و تکایا و تکریم شعائر دینی از سوی آنها گفت: جوانان انقلابی و حزب اللهی در جبهه های اعتقادی و مذهبی، پیشگام اهداف تعالی نظام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: شب های قدر، مراسم اعتکاف و برنامه های ملی و مذهبی شاهد حضور جوانانی است که شاید به زعم برخی ها از نظر ظاهری مناسب نیست اما همین جوانان به اعتقادی راسخ به مبانی دینی و انقلابی از ایران اسلامی حراست میکنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه جوانان و مردم دو موضوع و محور اصلی بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هست، تصریح کرد: جوان گرایی مجموعه های دولتی و خصوصی آثار و برکات زیادی به جامعه دارد و نمونه آن را در وزرات ارتباطات کشور شاهد هستیم که بواسطه حضور وزیری جوان در صدر آن اقدامات و خدمات ارزنده و چشمگیری ارائه میشود.

امام جمعه تبریز اشتغال جوانان را موضوع بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: جبهه های اقتصادی نظام اسلامی در بخش های مختلف با نقش آفرینی جوانان پویا و کارآمد شده است، اما برای رسیدن به راهبردهای تعریف شده از سوی مقام معظم رهبری باید به همه تلاش های مسئولان در راستای اشتغالزایی جوانان متخصص و فارغ التحصیل دانشگاهی جهت داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از نهادهای مختلف فرهنگی خصوصاً صدا و سیما خواست: رویکرد برنامه های خود را بر محوریت جوانان و ترویج فرهنگ انقلابی قرار دهند تا آینده مقتدر ایران اسلامی به دست جوانان با نشاط ، سربلند هدف گذاری شود.

در ابتدای این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان از عملکرد این اداره گزارشی در حوزه جوانان ارائه داد./*

  • نوشته شده
  • در شنبه 8 ارديبهشت 1397
  • ساعت 14
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh