امـروز : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
تاریخ : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397
کد 9027

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است/ تولید کالای با کیفیت ایرانی اولویت مجموعه های تولیدی- صنعتی باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : راه نجات کشور رعایت الزامات اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری است و این مهم زمانی محقق میشود که کیفیت تولیدات داخلی افزایش یابد تا مردم سراغ اجناس خارجی نروند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : راه نجات کشور رعایت الزامات اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری است و این مهم زمانی محقق میشود که کیفیت تولیدات داخلی افزایش یابد تا مردم سراغ اجناس خارجی نروند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم آغاز به کار مجدد شرکت رخش خودرو دیزل با بیان اینکه اهتمام به سرمایه گذاری و راه اندازی مجموعه های تولیدی صنعتی کاری بسیار ارزشمند است، گفت: بعد از راه اندازی مجدد شرکت‌های نساجی خامنه و گونی‌سازی جسور این سومین شرکتی است که دقیقاً یک روز بعد از اعلام خارج شدن آمریکا از برجام در استان راه‌اندازی می‌شود که اقدام بسیار شایسته‌ای است.

امام جمعه تبریز افزود: بومی سازی قطعات خودور باعث افزایش اشتغال در مجموعه های قطعه سازی میشود و موضوع حمایت از کالای ایرانی در کشور تحقق می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به نقل از استاندار آذربایجان شرقی از اعطای تسهیلات ۶ درصدی در جهت اجرایی شدن سیاست نوسازی ناوگان حمل و نقل بین شهری استان هم خبر داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه ۱۰سال است مقام معظم رهبری راهبردهای اقتصادی را در ابتدای هر سال تعیین میکنند، گفت : معظم له همواره با آینده‌نگری هوشمندانه سعی دارند مسائل و مشکلات مبتلابه کشور را به مسؤولان گوشزد کنند تا آنها برای مواجهه با شرایط مختلف آماده باشند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا و خروج این کشور از توافقنامه بین المللی برجام افزود: اظهارات ترامپ دیوانه و تشدید تحریم‌ها علیه ایران، چیز جدید و تعجب‌آوری نیست؛ ما از زمانی که لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد، در حال تحریم هستیم؛ هر چند در چند سال گذشته این تحریم‌ها تبدیل به جنگ اقتصادی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، تنها راه نجات کشور را رعایت الزامات اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: ایران اسلامی به پشتوانه رهبری داهیانه حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز و سرمایه‌گذاران توانمند داخلی چرخ‌های اقتصادی کشور را به حرکت در می آورند و با ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی به منصه ظهور میگذارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دولت، مردم و همه باید دست به دست هم دهند تا وابستگی اقتصاد کشور به نفت به حداقل ممکن برسد، گفت : بانک‎های عامل نیز باید با ارائه تسهیلات با نرخ کم به کمک سرمایه‌گذاران بشتابند تا مشوق سرمایه‎گذاری آنها باشند./*

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397
  • ساعت 15
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh