امـروز : جمعه 28 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397
کد 9454

میزان اثرگذاری فعالیت های فرهنگی، باید ملاک ارزیابی دستگاه های متولی باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : با توجه به افزایش تحرکات دشمنان و هجمه های فرهنگی آنان علیه ملت ایران باید اجرای فعالیت های فرهنگی افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : با توجه به افزایش تحرکات دشمنان و هجمه های فرهنگی آنان علیه ملت ایران باید اجرای فعالیت های فرهنگی افزایش یابد و ملاک ارزیابی دستگاه های متولی هم میزان اثرگذاری این فعالیت ها باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار مسئولان فرهنگی شهرداری تبریز با بیان اینکه برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن باید تلاش فعلی افزایش برابری داشته باشد، گفت : میزان اثرگذاری فعالیت های فرهنگی، باید ملاک ارزیابی دستگاه های متولی باشد و به هزینه ها باید به چشم سرمایه گذاری نگاه کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم اثرگذاری برنامه های فرهنگی، تصریح کرد : برنامه های فرهنگی باید با معیار اثرگذاری سنجیده شود و برنامه هایی تدوین شود که تاثیر زیادی در بین مردم داشته باشد.

وی با تاکید بر حضور مستمر روحانیت در برنامه های فرهنگی گفت : روحانیت برای جذب حداکثری جوانان و ترویج آموزه های فرهنگ اسلامی در بین آنان در فضای عمومی و اماکن تفریحی حضوری مستمر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه اقدام های فرهنگی شهرداری تبریز مطلوب است، گفت : طرح “شهر خدا، شهر مهربانی” که در سطح بوستان های کلانشهر تبریز برگزار می شود قابل تقدیر است و حضور و نقش آفرینی روحانیان و مبلغان در آن ها اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه هدف اصلی همه برنامه ها باید توجه به کودکان و نوجوانان باشد، گفت: ممانعت برخی از متولیان مساجد به حضور کودکان و نوجوانان در این اماکن مقدس باعث دور شدن آن ها از سنگرهای انقلاب میشود، در حالی که اصل فعالیت مساجد باید بر روی کودکان و نوجوانان متمرکز شود.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد : هزینه کردن به کارهای فرهنگی نوعی سرمایه گذاری است و باید همه مسؤولان با این تفکر امورات جاری را پیگیری کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به حلول ماه بندگی و میهمانی خدا گفت : ماه رمضان ماه تطهیر جسم و روح و سوزاندن گناهان است که در کنار امساک و تحمل گرسنگی و تشنگی انسان باید خود را به خلق و خویی الهی و اسلامی در خانواده و اجتماع مزین سازد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با ارائه گزارشی از فعالیت های این معاونت از برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان توسط شهرداری تبریز خبر داد./*

  • نوشته شده
  • در شنبه 29 ارديبهشت 1397
  • ساعت 16
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh