امـروز : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
تاریخ : دوشنبه 31 ارديبهشت 1397
کد 9556

مفتاح الجنه کمک های سازمان و نهاد را به نیازمندان میرساند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : طرح مفتاح‌الجنه حرکت بسیار ارزشمند از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) است که سازمان های مختلف از طریق آن میتوانند کمک های انسان دوستانه خود را به نیازمندان برسانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : طرح مفتاح‌الجنه حرکت بسیار ارزشمند از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) است که سازمان های مختلف از طریق آن میتوانند کمک های انسان دوستانه خود را به نیازمندان برسانند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه طرح مفتاح‌الجنه با حضور مدیران کل استان با بیان اینکه انسانهایی که با نیت خالص در خدمت نیازمندان هستند اجر و مزد دنیوی و اخروی دارند، گفت : حرکت در مسیر پر خیر و برکت دستگیری از نیازمندان هرچند با سختی هایی همراه است اما پاداش زیادی در پیشگاه خداوند دارد.

امام جمعه تبریز افزود : طرح مفتاح الجنه کمیته امداد امام خمینی(ره) هم مصداق بارز این موضوع هست که همه آحاد مردم به خصوص ادارات و نهادهای مختلف دولتی با مراجعه به خانه های نیازمندان در جهت رفع مشکلات آنها گام برمیدارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر رفع موانع اشتغال محرومان جامعه گفت : ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا تمرین کارهای خداپسندانه در کنار تزکیه و تهذیب نفس به فکر نیازمندان و محرومان جامعه باشیم.

وی با اشاره به آموزه های ماه میهمانی خدا و با بیان اینکه باید در این ماه با خلوص نیت در پیشگاه خداوند متعال راز و نیاز کرد، گفت : زمینه اجابت دعاهایمان در درگاه خداوند متعال یا براساس مصلحت ما ، یا در حق فرزندان ما و یا در دنیای آخرت فراهم میشود که لازم است صبور باشیم و از درگاه خداوند متعال ناامید نشویم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از هزینه های گزاف و غیر ضروری در مراسم های ختم گفت : اهداء گل های گران قیمت به مراسم های ختم و همچنین پذیرایی در رستوران های مجلل و گران قیمت از حاضران در تشییع جنازه کار پسندیده ای نیست.

امام جمعه تبریز افزود : اگر هزینه گل ها و رستوران ها برای کمک به نیازمندان در نظر گرفته شود ، این فرهنگ های غلط نیز از جامعه برچیده خواهد شد.

پس از این جلسه، تعدادی از مدیران حاضر با هدایت کمیته امداد، در خانه مددجویان و نیازمندان نقاط مختلف شهر حضور یافتند و از نزدیک جویای حالشان شدند./*

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 31 ارديبهشت 1397
  • ساعت 21
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh