امـروز : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
تاریخ : چهارشنبه 9 خرداد 1397
کد 9759

تاکید نماینده ولی فقیه به محوریت مردم در برنامه های 40 سالگی انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : عملکرد دستگاه های اجرایی در قالب فعالیتهای انجام شده از اهمیت بالایی برخوردار است، اما باید برنامه های مربوط به 40 سالگی انقلاب اسلامی با محوریت مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : عملکرد دستگاه های اجرایی در قالب فعالیتهای انجام شده از اهمیت بالایی برخوردار است، اما باید برنامه های مربوط به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با محوریت مردم باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب در استمرار دسیسه های خود پافشاری میکنند، گفت : دشمنان اسلام و انقلاب که از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه ها و دسیسه ها را علیه نظام اسلامی تدارک دیدند و هرگز دست از دشمنی با مردم ایران نکشیدند، در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب این توطئه ها و فتنه های خود را چند برابر خواهند کرد.

امام جمعه تبریز افزود : به همین دلیل باید تمامی تلاش ها معطوف به مردمی شدن جشن ها و برنامه های مختلف باشد که در این زمینه می توان از طریق مساجد و تشکل های مردم نهاد وارد عرصه شد و نقش اصلی را همچون سال های نخستین انقلاب به آنها داد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خروج آمریکا از برجام را نمونه ای آشکار از مقابله دشمنان انقلاب و نظام در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب برشمرد و با اشاره به دستاوردهای بسیار گران سنگ و مهم انقلاب در طول این سال ها، خواستار برنامه ریزی مدون دستگاه های اجرایی برای تبیین و تشریح این دستارودها در قالب برگزاری نمایشگاه های عملکرد دایمی و جشنواره های مختلف شد.

وی تصریح کرد : هر یک از دستگاه ها و سازمان های اجرایی ۴۰ برنامه برجسته برای خود تعریف کرده و در طول سال نسبت به برگزاری باشکوه آنها اهتمام داشته باشند، چون برخلاف سال های گذشته دهه فجر امسال تنها منحصر به ۱۰ روز نخواهد شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی در بخش های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فناوری، تولید و صنعت، بیان دقیق و ارایه هنرمندانه این دستاوردها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت : نهادهای فرهنگی باید از طریق رسانه ها و حوزه های مختلف هنری این دستاوردها را با بیان شیوا و شفاف به اطلاع عموم مردم برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی هدف اصلی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشان دادن خدمات این سال ها اعلام و اظهار کرد: کارگروه های فعال در این ستاد همچون موتور محرکه ستاد هستند که باید از هم اکنون با تعیین مسئولان مربوطه نسبت به برنامه ریزی و تدارک مقدمات کار، فعالانه وارد عرصه شوند./*

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 9 خرداد 1397
  • ساعت 09
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh