امـروز : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
تاریخ : پنجشنبه 10 خرداد 1397
کد 9761

مجلس نسبت به وضعیت اشتغال جوانان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : مردم از بیکاری جوانان در مضیقه هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : مردم از بیکاری جوانان در مضیقه هستند، نمایندگان مجلس باید با احساس مسئولیت به این موضوع نسبت به وضع قوانینی که این مشکلات ملت را مرتفع میسازد اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه معضل بیکاری بسیاری از خانواده ها را به آینده جوانان نگران کرده است، گفت : مردم انتظار دارند نمایندگان مجلس در وضع قوانین کشور نسبت به برچیده شدن اختلاس ها، خیانت ها و دزدی ها توجه و حساسیت خاصی داشته باشند.

امام جمعه تبریز افزود : هر چه در توان دارید و میتوانید در مورد اشتغال جوانان به کار گیرید، چون مردم از این شرایط رنج می برند و روزانه ده ها نفر با گلایه و انتقاد از بیکاری و مشکلات معیشتی به دفتر بنده مکرر مراجعه میکنند.

وی با بیان اینکه به مردم امید بدهید تا به آینده کشور امیدوار باشند، گفت : دشمنان انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه اختلاف افکنی در داخل کشور را دارند و تحصن ها و اعتصاب های صنفی در داخل از سوی دشمنان طرح ریزی و اجرا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطر نشان کرد: البته بسیاری از حاضران در این اعتصاب ها در جریان امر نیستند و با وجود اینکه خودشان در مسیر نظام و انقلاب اند اما از برنامه دشمنان نیز بی خبرند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش معنویت در معیشت انسان ها گفت : زندگی ما زمانی شیرین است که با یاد خدا همراه است و معنویت در زندگی مادی هم نقش اساسی دارد، که اگر به یاد خدا باشیم از طرف مادی هم زندگی تامین میشود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته نیکوکاری تاکید کرد : در این هفته به منظور حمایت از ایتام و ‌مستمندان در برخی هزینه ها صرفه جویی کنیم./*

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 10 خرداد 1397
  • ساعت 15
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh