امـروز : جمعه 14 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 19 خرداد 1397
کد 9833

شهداء با خونشان نگهبان دین شدند 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : شهدا جبهه های حق علیه باطل مصداق آیه إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْبا خون خود نگهبان دین خدا شدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تجلیل از مادران و خواهران دو شهید و در دیدار خانواده های۴۸۰ شهید محلات غرب تبریز با بیان اینکه امر به معروف و نهی منکر ، انفاق و احسان در راه خدا و گذشتن از جان از راه هایی است که میتوان به دین خدا خدمت کرد، گفت : رمز پیروزی انقلاب اسلامی جهاد لسانی امام راحل و ایستادگی ایشان در برابر دشمنان بود که توانست اسلام را در این خاک حاکم سازد.

امام جمعه تبریز افزود : بعد از انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی هم مردان و زنان ایرانی بر پایه همین آموزه با احسان و انفاق مال خود از جبهه های جنگ پشتیبانی کردند تا دین خدا محفوظ و مصون بماند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بانوان ایرانی نقش بی نظیری در اعزام نیروها و پشتیبانی جبهه ها داشتند، گفت : از دامن زنان و مادران عفیف سرزمین مان جوانانی به ملکوت اعلا پیوستند که خونشان درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دشمنان خارجی با همکاری عوامل داخلی در صدد پایمال کردن خون شهدا و آرمان های آنها هستند، اظهار داشت : ملت آگاه ایران با تکیه بر آموزه های بسیج در برابر این نقشه خواهند ایستاد.

امام جمعه تبریز افزود : با توجه به اینکه انقلاب اسلامی وارد چهل سالگی خود شده است دشمنان با طرح ریزی و اجرای آشوب های داخلی و اعتراضات صنفی آموزه های انقلابی ملت را هدف قرار داده اند، اما مردم آگاه ایران و بسیج با احساس مسئولیت در این شرایط حساس از آرمان های امام و شهدا دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان خیال میکردند با رحلت امام خمینی (ره) عمر انقلاب اسلامی مردم به پایان خواهد رسید، گفت : مجلس خبرگان رهبری تنها پس از ۲۴ ساعت از رحلت امام، با انتخاب بجا و شایسته آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به عنوان رهبر ایران اسلامی، آرزوی دشمنان را نقش برآب کرد تا انقلاب با همان صلابت و قدرت و اقتدار امام توسط رهبر فرزانه و معظم انقلاب هدایت شود.

وی با تقدیر از حضور میلیونی مردم غیور و قهرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : روز قدس، روز پیروزی انقلاب اسلامی در سطح جهان و جلوه‌ای از اتحاد و انسجام دنیای اسلام است و مردم با حضور پرشور در راهپیمایی این روز توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان خاطر نشان کرد : تقویت اسلام و انقلاب و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب باید اولویت های احزاب و گروه های سیاسی و سلایق باشد./*

  • نوشته شده
  • در شنبه 19 خرداد 1397
  • ساعت 17
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh