امـروز : جمعه 31 فروردين 1403
تاریخ : پنجشنبه 13 تير 1398
کد 17168

پیام های تبریک نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛ در پی انتصاب جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین

نماینده ولی فقیه در استان با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی به سِمت جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
  • متن پیام ایشان به این شرح است:

 

باسمه تعالی

 

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی

با سلام و تحیّات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از سوی فرماندهی معظم کل قوا که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در مدیریت های کلان و مسئولیت های گوناگون است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) برای اجرای منویات معظم له که ارتقای توانمندی‌های دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگی و کارشناسی است، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم./

سید محمدعلی آل هاشم

۱۳ تیرماه ۹۸


باسمه تعالی

 

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

با سلام و تحیّات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرماندهی معظم کل قوا که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در مدیریت های کلان و مسئولیت های گوناگون در نهاد انقلابی، جهادی و مردمی سپاه است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید و اعتلای بسیج، فرهنگ مقاومت و تقویت زمینه‌های بروز خلاقیت و ابتکار بسیجیان بویژه نوجوانان و جوانان در گسترش، تعمیق و حفاظت از ارزشهای انقلابی مورد نیاز انقلاب اسلامی خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) برای اجرای منویات معظم له که تعامل سازنده و هم‌افزا با مجموعه سپاه و سایر سازمان‌های کشوری و لشکری با لحاظ تدابیر فرمانده کل سپاه است از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم ./

سید محمدعلی آل هاشم

۱۳ تیرماه ۹۸

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 13 تير 1398
  • ساعت 10
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh