امـروز : شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاریخ : يکشنبه 22 بهمن 1402
کد 24754

تقدیر از حضور پورشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
 
صدای گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلبهای مملو از شور و ایمان مردم متدین و ولایتمدار آذربایجان در سالروز جشن 45 سالگی خیزش اسلامی ملت بزرگ ایران حماسه ای شگفت انگیز رقم زد و بار دیگر محاسبات غلط دشمن نسبت به این ملت  را به چالش کشید و صحنه ای  از شکوه و عظمت و پای بندی مردم به آرمان های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر و رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را در تصویری غرورانگیز و اقتدار آفرین به رخ جهانیان کشید.
به پاس این گام های استوار ‍‍و  پرچم سربلند همت و آزادگی ولی نعمتان اصلی انقلاب به درگاه حضرت حق سجده شکر می ساییم و بهترین سلام ها و درود ها را نثار بصیرت بی همتای انسان هایی می کنیم که همیشه در لحظه‌ی نیاز و‌ صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان، نمایشگاهی از عزت و عظمت می آرایند.
بدون شک حضور پرشور و درخور تحسین مردم ولایت مدار آذربایجان در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی های این ملت قهرمان است و این حضور گسترده و وصف ناپذیر تمامی دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و برملاء خواهد ساخت.
اینجانبان متواضعانه و با تمام وجود و از ژرفای دل و جان،‌ آفریننده‌ی هستی را سپاس می گوییم که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما مردم عزیز نمایان ساخت و از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه استان کمال تشکر و قدردانی را داریم که چنین صحنه های زیبا و باشکوهی آفریدید و تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتید.
ملت همیشه بیدارآذربایجان همراه با همه هموطنان خود در سراسر این خاک پاک با راهبرد وحدت ملی عید پیروزی انقلاب را نمادی از پای‌کار بودن مردم برای انقلاب‌اسلامی است جشن گرفتند  و یک دل و یکصدا هم قسم شدند تا در انتخابات 11 اسفند تابلویی زیبا از مردم‌سالاری دینی و آزادی و آزادگی را به نمایش بگذارد و بار دیگر  تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان انقلاب باشند.
درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه که با شناخت دقیق از راه و انتخاب خود برای رسیدن به قلّه‌ی پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که حی لایزال گرفته اید  هر مانعی را از سر راه خود برمیدارید و با تجدید بیعت با آرمان های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان میکنید./
 
سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز
مالک رحمتی
استاندار آذربایجان شرقی
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 22 بهمن 1402
  • ساعت 18
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه 22 بهمن 1402
  • ساعت 18
  • توسط abdolah asadi
نظرات شما
captcha refresh