امـروز : شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 12 اسفند 1402
کد 24756

قدردانی نماینده ولی فقیه و منتخب خبرگان رهبری از حضور حماسی مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم آذربایجان شرقی در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد.
باسمه تعالی
ملت بزرگ ایران اسلامی با خلق حماسه ای دیگر در تقویم سربلندی های این سرزمین پهناور جلوه ای دیگر از آگاهی و موقع شناسی مومنانه و انقلابی خود را در محک آزمایش جهانیان و مستکبران مداخله جو قرار دادند.
یقین داریم حماسه حضور و بلوغ سیاسی ملت آگاه و همیشه در صحنه ما، بمباران تبلیغاتی دشمنان و حجم سنگینِ جنگ‌ روانی آنان برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ تبدیل کرد.
آری صادق‌ترین نظام مردمسالار به پشتوانه این ملت بزرگ با جمهوریت و اسلامیت؛ صدور قطعنامه و تحریم انتخابات، سیاه‌نمائی در خصوص مدیریت کشور، تلقین دلسردی و بی‌تفاوتی مردم و بخصوص پیشگوئی های تبلیغاتی و شیطانی درباره‌ی مشارکت نکردن جوانان را درهم شکست.
مردم شریف آذربایجان قهرمان همراه با ملت مسئولیت‌شناس ایران، از زن و مرد، پیر و جوان و شهری و روستائی، بار دیگر به نام خدا به میدان آمدند و با لبیک به ندای رهبر عزیزتر از جانمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) وکالت خود در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را به کسانی سپردند که با آگاهی، تدین، نخبگی و پختگی، روحیه ضد استکباری، مقتدر و دردشناس و مردم‌گرا در میدان باشند.
و اکنون که مردم با همه سلایق و گرایش ها از این امتحان الهی سربلند و سرافراز بیرون آمدند و اتحاد ملی نمود عینی پیدا کرد، متواضعانه و با تمام وجود و از ژرفای دل و جان،‌ آفریننده‌ی هستی را سپاس می گویم که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما مردم عزیز نمایان ساخت و  بر خود لازم میدانم از حضور شور انگیز آحاد مردم وفادار و مومن به نظام و انقلاب اسلامی که سرزندگی و بالندگی این انقلاب را به رخ دنیا کشیده اند قدردانی نمایم.
به شکرانه این حضور با شکوه در تاریخ سیزدهم اسفندماه روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد کریم خان واقع در چهارراه بهشتی با آحاد مردم غیرتمند آذربایجان به همراه دیگر منتخبان مردم در مجلس خبرگان رهبری مراسم تجدید دیدار برگزار خواهد شد.
امید است با کمک و توفیق الهی و با توجهات حضرت بقیة‌الله‌ ارواحنافداه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با احساس بار مسئولیت دینی و انقلابی خود، به پیشرفت روزافزون کشور و عزت ملی و شاداب تر کردن جمهوری اسلامی نائل گردد، ان شاءالله.
سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
  • نوشته شده
  • در شنبه 12 اسفند 1402
  • ساعت 11
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در شنبه 12 اسفند 1402
  • ساعت 12
  • توسط abdolah asadi
نظرات شما
captcha refresh